Gå til innhold

Dere som har hatt brystbetennelse...


Gjest

Anbefalte innlegg

...er det sånn at dere har hatt det flere ganger? Jeg hadde det for et par uker siden, ammet da hyppig og håndmelket mye i varme bad og dusj. Det gikk over på et par dager og jeg brukte ingen medisiner. Nå har jeg fått det igjen og dro rett avgårde til legen og fikk medisiner. Er det sånn at noen er mer plaget enn andre? Når man først har fått det en gang så får man det igjen? Orker ikke å holde på sånn som dette hver andre uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halla bobaloos.................. Lenge siden:))

 

Gratulerer forresten:)

Apropo brystbetennelse så har jeg akkurat avsluttet en 10 dagers kur pga den dritten der... og ja, noen er mer utsatt enn andre!! Jeg ble kjempedårlig - 39,3 i feber og sinnsykt vondt. Jeg kan ikke gå barbent inne eller bli kald uten at jeg kjenner at det kommer....

Bruker ullinnlegg, tøfler og alltid vanter... Så går det bra!!

 

Hvordan er formen ellers?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Lurte på hvor du var blitt av! La inn et innlegg til deg etter at du hadde født. Vet ikke om du så det, men jeg må si du har køkultur! Det var bare snakk om noen timer etter min fødsel at du fødte. Lo meg ihjel da jeg leste det!

Alt er vel her i heimen, bortsett fra den jævla brystbetennelsen. Mia Elise sover om natten og smiler om dagen så jeg koser meg glugg ihjel! Og du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he......... jupp... sa jeg skulle vente;)) *flir*

Har ikke vært så mye her inne nei... Slitt skikkelig med brystbetennelse - vært så dårlig!! Men alt er meget bedre nå *smile*

Fått kjørt oss litt begge to, Sara har reagert med skikkelige magesmerter på antibiotikaen, og jeg har sovet deretter:)) Men nå begynner vi å komme i rute! Hun smiler og er blid, og sover som en stein når hun skal sove!! Deilig! Har savnet alle her veldig, men har ikke hatt sjans til å henge med her inne... Ikke bare, bare å få barn nei.... he,he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler deg dårlig, litt sånn febersyk, vondt i brystet, det blir rødt.... for å si det sånn - det blir som den første ordentlige rien - du skjønner at det er brystbetennelse når du har det!! For det gjør sinnsykt vondt! SINNSYKT vondt!!!!

 

Ikke for å skremme assa ;)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff høres ikke bra ut at du har vært så dårlig. Brystbetennelse er forferdelig! Jeg dro til legen i sekundet jeg bare kjente antydning til at brystbetennelsen kom tilbake og det var kjempebra. Rakk ikke å ha så vondt som sist gang og antibiotikaen fungerte med en gang.

Godt å høre at dere er kommet mer i rute, det tar litt tid for oss mammaer og finne rytmen..hehe... Men det er jo fantastisk å være mamma, og både kjipt svangerskap og grusom fødsel er glemt! Håper å "skravle" litt mer med deg her inne fremover!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!!

jeg hadde en ganske kraftig brystbetennelse ca 1-2 uker etter fødsel, ble innlagt i to dager...... :( har kjent antydninger igjen etter det- klumper i brystet, ømhet, spreng osv....... med en gang jeg kjenner det legger jeg han til puppen og han suger det ut virker det som,så det og varm dusj hjelper her- har ikke blitt betennelse igjen etterpå *bank i bordet*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...