Lykkelig til snart to:) Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hvorfor signerer dere med "anonym" når dere skriver et helt vanlig innlegg? "Skjønner" hvis dere vil provosere noen, men et helt vanlig innlegg?
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Ooooho, det der har ikke jeg skjønt heller. Men så er jo jeg en dårlig mamma da (ihht anonym)
firemerkersmør Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Har en ide om at vi har en anonym som krangler med seg selv igjen. Ser jo litt teit ut hvis de har nick da, så de blir avslørt
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Fordi anonym er akkurat det samme som hcilket som helst nick og fordi jeg trives med det*=) Noe imot det ANDRASMAM?
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Det er slettes ikke det samme som et hvilket som helst annet nick!
Lykkelig til snart to:) Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2007 Hvorfor ikke stå for det du mener og ikke gjemme seg bak "anonym", mener jeg... Mente du at jeg var anonym som ville krangle?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Hei:) Jeg er alltid anonym,jeg vet ikke hvorfor.Jeg har jo et nick som jeg bruker rundt om.Men jeg er en snill anonym da:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Det er akkurat det samme som hvilket som helst nick, det er ingen som vet hvem jeg er uansett. Jeg kommer alltid til å være anonym. Jeg svarer ikke noen frekt eller lager kvalme så jeg skjønner ikke hvorfor dere skal ha så imot det!!!!
Lykkelig til snart to:) Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2007 Herregud, har ikke noe imot det, syns det bare er litt rart når vi alikevel har et nick og så trykke anonym...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Jeg bruker anonym mye, selv på ufarlige ting.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Jeg svarer ofte anononymt i frykt for å skjemme ut nicket mitt. Jeg har aldri svart stygt på et innlegg, men jeg er redd at dere skal tenke at jeg svarer dumt, og etterhvert slutte å svare innleggene mine fordi dere tenker at jeg er tjukk i huet eller noe.
selfangerkjerringa Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 hvorfor greier ingen å svare på det HI spør om?
selfangerkjerringa Skrevet 2. februar 2007 #13 Skrevet 2. februar 2007 endelig et svar et godt et og faktisk
Lykkelig til snart to:) Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. februar 2007 Skjønner den da, takk for svar da:) Syns bare det er sååå teit med de som provoserer, og skriver nedsettende om andre... og som selvfølgelig er anonyme...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #15 Skrevet 2. februar 2007 Men en ting må jeg si, anonym og nick er to veldig forskjellige ting. Jeg har et nick som har vært mye brukt, jeg har vært åpen og ærlig om hvem jeg er og ting rundt meg og lillemor, Jeg har fått mange venner her inne også irl. Og faktisk, selv om mange kanskje påstår at det ikke er noen "rang" her inne så er det lettere å få mange gode svar dersom man har et kjent nick enn om man ikke har det. Vet også at jeg er lettere tilbøyelig til å svare nickene jeg kjenner fremfor de ukjente...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #16 Skrevet 2. februar 2007 tillab *og lille Embla*: Du har nok aldri hatt et dårlig innlegg eller dårlig svar- ikke slik som jeg mener. Du har en god humor og det er det mange med kjente nick som har, og dere får "rang" fordi dere er kuule og svarer imponerende bra. Har en spesiell humor jeg har avogtil prøvd meg på, men den blir liksom ikke noe god. Gir dette mening, eller? Herregud, er det rart jeg er anonym eller? Er egentlig ikke gørr i det hele tatt jeg i det "virkelige liv", men her inne er det en spesiell humor, som er god, men jeg klarer ikke å få uttrykt meg slik som dere. Det var jeg som svarte over om at jeg ikke ville skjemme ut nicket mitt.
Lykkelig til snart to:) Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #17 Skrevet 2. februar 2007 Bra svar, er helt enig... Er så mange hissige anonyme, bare man spør hvorfor så er de klare til å diskutere...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. februar 2007 #18 Skrevet 2. februar 2007 Jeg synes du forklarer deg utrolig bra, Anonym :-)
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #19 Skrevet 3. februar 2007 Anonym som har svart VELDIG godt! Det er faktisk en humor man utvikler av å være her inne. Og siden jeg er mye her inne leser jeg også mange mange tråder jeg ikke svarer på og legger til meg en sånn måte å svare på som "er passende". Men jeg er av den mening at ingen svar er dumme så lenge de er oppriktige! Derosm man forsøker å gi råd og kan det man prater om (noe man gjerne gjør dersom man velger å gå inn på en tråd for å svare) så er svaret greit. Jeg har også lært det i løpet av min fartstid her og på BiM at så lenge man er ærlig og saklig når man er uenig så er også det greit. (og desto mer kjent nick deste "frekkere" kan man være uten å bli slakta for det) Men svaret ditt er knallbra på denne tråden . Og det er et svar du kan være stolt av å sette nicket ditt under dersom du hadde ønsket det!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #20 Skrevet 3. februar 2007 Jeg er også en som er anonym av og til. Jeg er det fordi jeg kanskje synes jeg skriver et merkelig spørsmål, eller at jeg spør om noe lignende jeg har spurt om før osv. Det kan jo også være at det sitter mange inaktive lesere der ute som kanskje har skjønt hvem jeg er. Tenkt på det? I motsetning til deg er jeg ikke her inne for å få venner, men svar på ting. Og det må vel være greit å bruke dette forumet til det man ønsker? Derfor gjør det heller ikke noe om noen vil svare meg anonymt, bare jeg får et ærlig og greit svar. Det tror jeg ikke man ville fått hvis man ikke kunne vært anonym. Da ville mange latt være å svare i frykt for å skjemme ut nicket. OK?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå