Gå til innhold

Kort eller gave med "hemmelig venn"

Anbefalte innlegg

For at det skal bli mindre press på de som ikke har så mye penger og slikt, kan man ikke bli enige om at alle skal sende et kort????

Jeg er en av de som har veldig lite penger, men vil føle meg veeelig gjerrig og dum hvis jeg sender et kort til noen og får masse klær tilbake.......

Vil mange bli lei seg av bare å få et kort??

Enig med ingunn24..... Er ikke dette for oss voksne, eller er det for ungene? Tenker på klær og leker osv?

Jeg bare lurer altså, ingen sure miner håper jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8063730-kort-eller-gave-med-hemmelig-venn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den tanken har jeg tenkt også, har veldig lite med penger for øyeblikket, og er redd for å få mye tilbake, og at min hemmelige venn skal bli kjempeskuffet.

Vet ikke hva jeg skal sende enda. Vet liksom ikke hva nivået "ligger" på.

Ser ut til at noen har begynt å sende avgårde gaver...

Jeg har vært med på den "vanlige" hemmelig venn-runden noen ganger. Da har jeg holdt meg til 50 kroner i maks-pris. Kan faktisk finne endel allright for 50 kroner, dersom man bruker hodet...

Ellers så var vi jo egentlig enige om at man kunne sende bare kort. Jeg for min del blir super-fornøyd med bare kort, dersom hilsenen som står på kortet er koselig!! :o)

Flott at du spør. Vi diskuterte det jo før runden startet, og da var vi jo enige om bare kort... Så jeg synes egentlig det skulle holde, jeg da!

Jeg gleder meg masse til å få hilsen, og behøver slettes ikke få noe mer! :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...