Benni-min Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 For at det skal bli mindre press på de som ikke har så mye penger og slikt, kan man ikke bli enige om at alle skal sende et kort???? Jeg er en av de som har veldig lite penger, men vil føle meg veeelig gjerrig og dum hvis jeg sender et kort til noen og får masse klær tilbake....... Vil mange bli lei seg av bare å få et kort?? Enig med ingunn24..... Er ikke dette for oss voksne, eller er det for ungene? Tenker på klær og leker osv? Jeg bare lurer altså, ingen sure miner håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 2. februar 2007 #2 Del Skrevet 2. februar 2007 Den tanken har jeg tenkt også, har veldig lite med penger for øyeblikket, og er redd for å få mye tilbake, og at min hemmelige venn skal bli kjempeskuffet. Vet ikke hva jeg skal sende enda. Vet liksom ikke hva nivået "ligger" på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg har send gave til barnet jeg, synes det er veldig koselig. Men, kan ikke man ikke bli enige om en pris? Finnes mye fint på tilbud av klær og leker, man må jo ikke kjøpe masse og dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 2. februar 2007 #4 Del Skrevet 2. februar 2007 Ser ut til at noen har begynt å sende avgårde gaver... Jeg har vært med på den "vanlige" hemmelig venn-runden noen ganger. Da har jeg holdt meg til 50 kroner i maks-pris. Kan faktisk finne endel allright for 50 kroner, dersom man bruker hodet... Ellers så var vi jo egentlig enige om at man kunne sende bare kort. Jeg for min del blir super-fornøyd med bare kort, dersom hilsenen som står på kortet er koselig!! ) Flott at du spør. Vi diskuterte det jo før runden startet, og da var vi jo enige om bare kort... Så jeg synes egentlig det skulle holde, jeg da! Jeg gleder meg masse til å få hilsen, og behøver slettes ikke få noe mer! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 2. februar 2007 #5 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg blir iallefall ikke lei meg om jeg får et hyggelig kort:-) Her er det stort sett reklame og regninger som detter ned i postkassen, sammen med Aftenposten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #6 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg fikk ikke med meg det med bare kort, jeg:-) Har aldri vært med på dette før heller. Alltid koselig med noe annet enn regninger i posten ja, sjelden det detter ned brev eller noe hyggelige overraskelser:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 3. februar 2007 #7 Del Skrevet 3. februar 2007 For ikke å snakke om at det koster litt og sende og, det blir ikke bare penger for gaven. Stemmer for kort jeg og, det er kjempehyggelig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 3. februar 2007 #8 Del Skrevet 3. februar 2007 Vi diskuterte det før runden og noen stemte for bare kort, mens andre ville kjøpe noe. Derfor sa vi minimum et kort, og det er alle klar over:) Tror ingen blir skuffet over det jeg nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #9 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg tenkte kanskje å sende med en bitteliten sjokolade til mammaen - må gjøre ekstra stas på henne! Og jeg øver meg på å være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 3. februar 2007 #10 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg tror ikke jeg kommer til å sende mer enn kort jeg heller, kanskje en sjokolade til ti kroner til mammaen, men ikke mer. Stemmer for kort! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 3. februar 2007 #11 Del Skrevet 3. februar 2007 Så lenge man sender minimum et kort skal jo mottakeren bli fornøyd, men man kan jo ikke nekte noen å sende mer hvis de har lyst eller råd? Men det er jo selvsagt opp til hver enkelt det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå