plutseligbolle Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 har noen prøvd denne? er det dumt å kjøpe den når man får barn i april? puppene klør sånn i syntetiske bh-er, i alle fall nå.
mankell Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Hei! Kan jeg spørre hvor en får kjøpt en slik? Mitt forrige barn fikk jeg i juni og brukte ull ammeinnlegg hele tiden, hadde derfor aldri noe problem med betennelser. Har aldri hørt om ammbh i ull, men det høres veldig greit ut for da slipper en jo de innlegga. På forhånd takk!
mamman til flere Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 http://www.ammebh.no/ sjekk denne.
plutseligbolle Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2007 jeg har bestilt den nå. greit med nettet gitt! hos mammaogmeg.no, der er innmari kjekke og man må ikke betale porto hvis man betaler på forhånd. må vel nesten helst ha amme-innlegg i tillegg? men jeg er fornøyd med å endelig ha kjøpt min første amme-bh. kjekt med alt som er gjort!
mamman til flere Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg tør ikke kjøpe en ny (har fra førstemann, men ikke i ull) før jeg vet hvilken størrelse de "lander" på. Sist måtte jeg kjøpe 3 ulike størrelser. De forandra veldig størrelse etter et par uker.
plutseligbolle Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2007 Huff, ikke så lett. Men du har jo fra før. Jeg føler at jeg må ha en minst når barnet kommer. Og kanskje bruke den allerede. Men jeg tok ganske kraftig i på størrelsen. Vi får se.
mamman til flere Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Håper du traff riktig på størrelsen! Ellers er mitt beste stalltips å kjøpe noen billige beregnet på de første ukene, og så kjøpe inn et par virkelig gode når de har fått gått seg til.
plutseligbolle Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2007 Huff ja er jo litt dumt å kjøpe en til 499 kroner som jeg ikke vet vil passe. Men puppene mine er ganske store fra før, og har vokst masse i svangerskapet... Så da har man ikke så veldig bra utvalg lenger. Jeg satser på at den passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå