Tulla80 Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hei Min mann vil kalle barnet (hvis det blir en jente) for Marie etter sin mormor. Jeg har ikke så lyst til dette og lurer derfor på: HAR DERE NOEN NAVN SOM KAN PASSE TIL MARIE? Marie skal være nr 2 i navnet....
StorkeMammaen Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Nesten alt passer jo til Marie Tina Marie Tilla Marie Eline Marie Ella Marie Matilda Marie Mina Marie Alva Marie Alvilde Marie Hedda Marie Hedvig Marie Tuva Marie Tiril Marie Nora Marie Nova Marie Lilly Marie Luna Marie Litt mer spesielle: Bjørk Marie Fryd marie Frøya Marie Wilma Marie Ylva Marie Eira Marie Myrna Marie Olida Marie Det er navn som jeg syns er fine da. Noen du likte?
anevictoria Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Hilde Marie Nora Marie Lisa Marie Linn Marie Line Marie Ann Marie Anne Marie Nina Marie Thea Marie Else Marie Inger Marie Hanne Marie Der var da noen Likte du noen av de kanskje? Der er vel litt av de mest vanlige navna, men de er jo veldig fine for det
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 anna marie:)det heter oldemoren min:)synest det er flott
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 vennina mi heiter ine marie...det synest eg er fint..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Jeg liker navnet kjempegodt, og er helt enig med mannen din når det gjelder oppkalling. Det er en fin tradisjon!! Synes veldig godt navnet kan stå alene, men hvis dere vil ha dobbeltnavn er dette mine forslag: Hanne Marie Solveig Marie Josefine Marie Signe Marie Mina Marie (blir kanskje litt rart hvis etternavnet er på S og initialer blir MMS he-he) Heidi Marie
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #13 Skrevet 4. mai 2007 Jeg synes Marie er så fint i seg selv. Hvorfor alltid navn nr. to?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #14 Skrevet 4. mai 2007 Oda Marie Thea Marie Julia Marie Amelia Marie synes jeg er fint da, men som sagt nesten alle navn passer jo til Marie
Vannmann35 Skrevet 5. mai 2007 #15 Skrevet 5. mai 2007 Marie er et pent, men litt søtt navn spør du meg - og bør derfor stå med et litt "tøffere" fornavn, i alle fall ikke et med e-endelse! Anna Marie Ada Marie Johanna Marie (min mormor:-) ) Lisa Marie Tuva Marie Gretha Marie Vilma Marie Frida marie
mamsen å lillegutt Skrevet 6. mai 2007 #18 Skrevet 6. mai 2007 Dina Marie og Frida Marie synes jeg er nydelig. det er utrolig mange navn man kan sette sammen med Marie
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #20 Skrevet 14. mai 2007 Ingrid Marie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det peneste navnet i hele verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå