Gå til innhold

Auuuuuuuuuuu ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter i sofaen, har ekstreme smerter i venstre side av magen..Spesielt når jeg ler, og skal flytte på meg. Kjennes ut som noe er i klem.

Har hatt det noen få ganger før, men det har gått fort over..Nå har jeg hatt det i tre timer, ikke særlig godt nei;(

Spurte jordmoren sist gang jeg var der, hun sa at det ikke var no farlig.

Klarer ikke helt å slå meg til ro med det, har noen opplevd eller har noe lignende???

Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva det kan være, men jeg ville kanskje ringt til vakthavende jordmor på nermeste fødeavdelig og spørre henne!

Bedre å ha ringt en gang for mye enn en gang for lite!

Det er sikkert ikke noe farlig siden jordmoren din sa det, men du kunne jo ringt om ikke annet, så iallefall for å roe nervene dine.:)

Lykke til!

Skrevet

jeg hadde det tidligere i uka. har sammenheng med bekkenplagene for min del. Gubben hadde det kjempegøy og fortalte vitser og gjorde ablegøyer hele tiden! (jeg er så overtrett at jeg ler av alt) og jeg lo og gråt for det var så vondt!!! hehehhe

Skrevet

Jeg har hatt et par runder med skikkelige smerter på ene siden, kjennes ut som skikkelig krampe som bare ikke gir seg, spurte jordmor og hun mente det kunne være noe hun kalte livmorstrekk. Dette skulle være smertefullt, men omtrent som kramper i leggen - ikke farlig....

Jeg har forsøkt å lete på nett for å finne noe mer rundt det, men ikke funnet noe. Kanskje andre vet noe?

Skrevet

Uff ja er plaget med bekkenløsning, så det har vel kanskje litt med det og gjøre også. Men fyttigrisen, det er sååå ondt når jeg ler..Åsso skal jeg nå se favorittene mine senkveld ..:P

Kan høres veldig ut som livmorstrekk, som Carnation skrev..Kanskje noen andre vet??

Skrevet

Jeg hadde det samme,og hørte med legen min. Tykktarmen går ned i bekkenet på venstre side. Ettersom jeg har venstre som favorittside både i sofaen og i sengen når jeg sover, så ble det litt trangt i passasjen. I tillegg så dro jeg bena mye oppunder meg. Ved å være litt mer bevisst dett og "slite" litt mer på høyre side ble jeg kvitt plagene... Så smertene var faktisk luftsmerter og irritert tarm. Utrolig hvor vondt det kan være med luft!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...