Gå til innhold

hva gjør dere sammen med barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei!

hvabedriver dere tiden med sammen med barna? jenta mi har deltid i barnehage, så vi har to dager i uka hjemme. noen ganger sliter jeg med å finne på noe moro vi kan gjøre, så jeg tenkte å høre om dere har noen tips... ':)

*Nasse Tøff*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min frøken er 15 mnd og fortsatt hjemme med meg. vi prøver å ha faste rutiner med soving og mat. og har lekestund på formiddagen hvor hun leker mye alene mens jeg gjør huslige ting. etter sove stunden på formiddagen og litt mat går vi gjerne ut en tur eller drar på besøk til besteforeldre eller andre som er hjemme. og en time før barnetv har vi igjen lekestund, men da er jeg mer med på leken siden hun begynner å bli sliten. og etter barnetv er det kveldsmat, stell og soving kl sju:)

men innemellom tar vi en utflukt på innebadet, pakker nistemat og går i skogen, reiser på kjøpesenter, går på kafe og spiser lunsj eller bare går en lang tur til fots i nærmiljøet:)

håpe du fikk noen tips:)

Skrevet

Dra på besøksgård, være med på kurs med musikk fra livets begynnelse, dra i svømmehall, ut å ake, finger- og fotmaling, møte andre med små barn, dra til en lekepark, ut i skogen å se på alt det spennende der, dra på biblioteket å se i morsomme bøker, kommer ikke på mer i farta :-)

Skrevet

Vi tegner og leser mye. Jeg pleier å tegne sammen med han, og det er veldig koselig. Vi synger og spiller musikk i stua som vi danser til. Så er vi mye ute, f.eks. går til lekeplassen, går på oppdagelsesferd i skogen og har vært på besøksgård. Vi besøker også biblioteket og en gang i blant tar jeg med meg han i bassenget. Mye moro det går an å finne på! Husk at barn i denne alderen elsker gjentagelse, så ikke vær redd for å gjøre det samme flere ganger hvis det var populært første gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...