Gå til innhold

Favorittpupp???


Stella:O)

Anbefalte innlegg

Ser ut som jenta mi har fått seg en favritt pupp. Når jeg legger henne til høyre bryst kaver hun mye. Men på venstre går det mye bedre. Hva kan det være??

 

Noen flere med samme problem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alltid det er like mye melk i begge bryst, jeg har og "en go og en dåli" :). Drev mye med pumping med førstemann, og forskjellen var stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merka dette allerede på fødeklinikken så eg fekk spurt der - det e visst ikkje uvanlig at babyen (og ofte mor) får ei favorittside. Her har det jevna seg litt ut etterkvert. PRøvde å vere konskvent med annakver gang (ho ete stort sett bare på eine sida i et måltid), og no har det gått seg til. Som sagt ete ho stort sett bare på eine sida, men i begynnelsen åt ho alltid på begge når vi begynte med det "dårlige"...så streva vi litt der begge to før ho fekk det andre. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det samme problem ja...føler han ikke tar ordentlig tak i høyre puppen, mens venstre, der går det unna... Det gjør jo at jeg nesten ikke har melk i høyre da...kjempe kjedelig... Så pumper den som bare det for å prøve å øke produksjonen i den...man kan jo se forskjell i str på dem...uff, håper det retter seg, hvis ikke kommer jeg til å få kjempe komplekser... da blir det puppeoperasjon her i gården iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det høyre puppen som er best.

syns at venstre har litt hardere vorte og er litt vanskeligere å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hær e d høyre puppen som e favoritt... har ikke nå vorte på venstre pupp før han har sugd litt på den...

men høyre pupp er enkel og gi...

tror jeg oxo liker det best når han ligger på høyre pupp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrepuppen her er favoritten! Har sår på venstre og det er ondt!!! Hun kaver ekstra med den....sikkert derfor det er blitt sår:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...