Gå til innhold

4 eller 6 mnd middag?


tsb06

Anbefalte innlegg

hva spiser di små ? snuppa spiser enda 4mnd middag, brekker seg bare når jeg prøver og gi 6mnd.. men hun spiser 6mnd grøt og dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppet rett på 6 mnds glass vi når vi begynte på middag. Mer smak og mer utvalg. Og snuppa skal ha noe som smaker ellers spiser hun ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa spiser 4 og 5 mndr glass, ikke de på 6 mndr enda. Kjøpte små 5mndr glass i Sverige, de går ned på høykant. Skal kljøpe mange flere neste gang jeg er der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koker for det meste blomkål, broccoli og potit med varierende kjøtt og kjøttbitene er større enn i 6mnd glassene...han har begynt å gape når han ser skjea nå og det er endelig slutt på brekkingen :) Gøy :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi elsker 4-mnd. fra Hipp med gulrot og litt potet, og liker sånn passe 6-mnd. med lam, og kylling. Spiser alt, men grøsser av det hun ikke liker. Gaper tappert likevel! Men hun får såklart bare de jeg ser hun liker da. Skal bli flinkere til å lage selv etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det i 6 mnd glass, har tenkt å prøve 8 mnd snart for å utvide menyen (bare 4 ulike 6 mnd glass i butikken her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...