Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Sitter her å dibber jeg da, sambo har dratt til møre og romsdal for å hente bil. (bor i oslo) Så blir alene med knøttet for første gang inatt! Litt rart, men går vel greit;) Nå sover lillegutt, og jeg kjeder meg.. Hva gjør dere ikveld?
Nåharjegto!:) Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Hei! Junior har fått 3-mnd vaksiner i dag, og det resulterte i at han nesten ba om å få legge seg halv syv - og han sover fortsatt. Har ikke skjedd før at han har funnet roen så fort, og sovet så lenge. Vanligvis er det et par timer med gråt og sutring før han sovner om kvelden. Så nå sitter jeg og surfer på nettet og ser på tv, uvant med så rolig kveld. Sambo er på middag med jobben, så han "går glipp av" denne historisk stille kvelden. I morgen frykter jeg at junior er i sitt vante slag igjen!
Brillemamma Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Sitter nå her å trykker på dataen og glor på tv innimellom... Sambo er på fest hos en kompis.. Lille snuppen legger seg kl 20, så ikke mye selskap i han nei..hehe;)
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 trykker på taster med bokstaver på og forbedrer statistikken min her inne:p Venter på at Sharkreprisen skal begynne så jeg kan legge meg!
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Hei, jeg sitter og mekker hjemmesiden. Idag har jeg vært og jobbet mens sønnen min var i barnehage. Henta han og vært hos dyrlege for og hente medisin til katten min..Kjeder meg veldig mye og være her.. Savner forloveden min (barnefaren)..Han bor i Strømmen mens jeg her på Byglandsfjord.. Måtte flytte hit pga lærling.. Gleder meg veldig til og bli ferdig her så flytter jeg inn til forlovedens nye hus som vi har kjøpt og er ferdigbygget til sommer Jeg er ny her og vil bli kjent med noen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå