*Mysillen* Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Fikk tlf fra unn.tromsø i dag..... vi skal på forsamtale og sjekk i juni... JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!! fikk også beskjed om at det bare var å ringe å mase i tilfelle noen avbestillte.... Vi er i gang.....TJOHOOOOOO!!!!!!!! Nå blir det snart prøverør!!!!!!
MaybeMe? Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Så bra Mysill, det gikk jammen fort! Krysser fingrene for at dere snart er i gang, og du får en spire i magen din!! Klemmer
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Å! så spennende! :-) Begynner vel nå å skimte lys i tunellen...? Krysser det som krysses kan!
attpåklatt!! Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Åååå, nå ble eg glad!! Grattis med god beskjed!! Husk å ringe å mase.. hehe!! Lykke til videre..nå går det veien vett du!! Klemklem!!
Mumme82 Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Så bra:) Gratulerer. Også fint at du får komme til Tromsø, synes det er et veldig bra sykehus:)
Cmoi Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 mysill_23pp *venter og venter* Dette var skikkelig godt og høre, gratülerer.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Å så flott Mysil, nå ble jeg glad!! Endelig skjer det noe=)
*Mysillen* Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2007 ja skal si det plutselig går unna....i dag kom brevet fra sykehuset Vi har fått time 14.juni.. ååååå gleder meg!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå