cinderella Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 Ved dette fryseforsøket ba jeg om å få sprøyter med progesteron istedenfor kapslene jeg. Synes det bare er gris med disse kapslene. Men angrer litt, er innmari skummelt å sette den lange sprøytespissen inn i skinka på meg selv. Det er mannen min som tidligere har satt alt av sprøyter på meg, har hatt veldig skrekken for dette, men nå er han på jobb i utlandet, så da hadde jeg ikke noe valg. Og jeg klarer meg faktisk overraskende bra. Men må bite tenna litt sammen da. Noen andre her som har brukt/bruker sprøyter isteden for kapsler? Har lissom litt troen på dette jeg da, for nå vet jeg om to bekjente, som endelig ble gravide etter å brukt sprøytene i stedenfor kapsler. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8062039-progesteron-spr%C3%B8yter-istedenfor-kapslene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelilly Skrevet 4. februar 2007 #2 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg bruker også sprøyter i stedet for kapsler denne gangen. Syns det er veldig greit å slippe å legge seg ned tre ganger om dagen. Mannen tar sprøyter, syns det er imponerende at du klarer å sette de selv, men må man så må man.... Merker du noen forskjell når det gjelder symptomer? Jeg satt inn på tirsdag, 6 dager siden, og kjenner absolutt ingen ting.... Husker ikke om jeg hadde noen symptomer på forrige fryseforsøk når jeg brukte kapsler, men ved vanlige forsøk på kapsler hadde jeg en god del symptomer. Det er vel sånn at man har mer symptomer på vanlige forsøk pga. alle medisinene i forkant. Ble gravid ved forrige vanlige forsøk, men mistet (MA) og da var jeg oppblåst i magen, hadde ømme bryster og etterhvert fikk jeg ømme brystvorter. Går nå å venter på noen tegn til at det har gått bra denne gangen, men kjenner absolutt ingen ting....... Uff, er nervøs og bekymra her, selv om det er veldig tidlig.... Håper det gjelder oss også da, at sprøytene har bedre effekt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8062039-progesteron-spr%C3%B8yter-istedenfor-kapslene/#findComment-8078943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå