Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia! er det flere her som har lavt sf-mål? var til legen i går, og fikk beskjed om at jeg hadde lavt sf-mål, dvs at jeg ligger akkurat på den grønne linja under rødstreken. Hun sa det ikke var noe å bekymre seg for, men det blir jo så en tenker på det..

Går inn i uke 15 nå..

Hørte hjertelyden i går, så det er liv.

Noen andre som er i samme situasjon?

I mitt første svangerskap lå jeg hele tiden over linja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du vært på UL?

det kan hende at du ikke er fullt så langt på vei som først anntatt..

ellers så kan det være litt lite fostervann.. men om jordmor sier at det ikke er noe å tenke på så er det nok ikke det..

alt er sikkert iorden..=)

Skrevet

Nei, ikke enda. Fikk time 5 mars

Skrevet

Ikke bekymre deg du - spesielt hvis jordmore sier det ikke er noe aa bekymre seg over. Hvert svangerskap er forskjellig og det betyr ikke at der er noe galt selv om det er anderledes enn sist. De vil nok si ifra hvis det er noe aa bekymre seg over og folege opp. Saa ikke tenk paa det du (ver det er vanskelig men...) Du hoerte jo hjertelyd - saa det maa jo staa bra til der inne!!!

Skrevet

Jeg har ligget under den røde streken begge gangene. Fikk en helt passe stor jente sist (3350g). Nå er jeg 164 cm og pappan 162 cm da.

Jordmor sa at siden jeg var såpass tynn vil også målene bli mindre enn hos de som har litt ekstra fett på magen,pluss mye fostervann har vel litt å si også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...