Gå til innhold

Kan dette være festeblødning?

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Nå trenger jeg mange gode svar her! Jeg venter tr til tirsdag og har vært regelmessig helt på dagen. Så idag, 4 dager før, får jeg en slags, unsskyld detaljene, rosa/oransje utflod. Det er ikke mye, så vidt en kan se d på papiret. I tillegg har jeg mensserter som jeg har hatt i ca en uke og aldri pleier å ha, humørsyk og trøtt. Så hva tror dere?

Fortsetter under...

Jeg har hatt det akkurat sånn og testet positivt idag!!!! 1 uke med litt rare menssmerter- mer stikking enn murring. og litt farget utflod til og fra. noen ganger gul. Ellers har jeg måttet tisse mye oftere enn vanlig, føler blære spreng! Helt uvant!

Hei!

Det var jo oppmuntrende hihi:) Gratulerer så masse!! Jeg suger til meg babystøv:) Jeg har jo vært gravid en gang før, men da fulgte jeg jo liksom ikke så nøye med som nå, men jeg har i hvert fall ikke pleid å ha spotting mellom el og ikm. Får teste i morgen, men d blir en lang nattevakt i natt altså..... Da kan jeg jo ikke teste før etter jeg har sovet for å få noe tilnærmet likt morgenurin....

Heihei :)

Har hatt lignende som dokk to har hatt....eg håpe at det helle mot gravid symptomene for min skyld og....men e så redd for å bli skuffa over at det ska slå ut negativt på g-test...har ikm på torsdag neste uke......ska eg vente med å ta test te neste uke?

Jeg har også hatt dette nylig, akurat som du beskriver, rosa/brun slags utflod, ikke så mye. Jeg fikk det ca 4 dager etter menstruasjonen var over (pleier ikke å ha det altså) så jeg har tenkt at det iallefall ikke kan være festeblødning. Men syklusen er ikke stabil så kanskje?...

Annonse

Skal også teste i morgen, du må høre fra deg hvordan det går da loppefjert`'n! Jeg er jo på nattevakt så jeg får ikke testet før på ettermiddagen etter jeg har sovet da, men jeg skal si fra så fort jeg kan:) Spennende!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...