Gå til innhold

Tidlig UL i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får innvilget UL av din fastlege dersom: du er svært engstlig for å få en ikke frisk unge- og føler at du ikke vil ha ressurser til å ta vare på en "syk" unge- samt kanskje noe redd for å finne alvorlige feil først i uke 18(må da føde ungen hvis alvorlige feil- det er TRAUMATISK og setter spor), I tillegg vil det frata det barnet du har oppmerksomhet og omsog.(forringer dets liv)

Min lege forslo psykolog(!) første gang jeg var gravid- jeg spurte da om han tok ungene i helgene om dn ble født med Turners syndrom eller Down. Han tok poenget og sendte inn henvisning. Jeg bytta lege- makan til lite eq!

Husk- du må ikke bare kreve, men overbevise hvorfor du trenger det. Stå på. Tror faktisk ikke noen i Trh tilbyr tidlig UL privat- de har ikke bra nok utstyr og kompetanse.

Den siste kommentaren om at ingen i Trondheim tilbyr privat ul pga manglende godt utstyr og kompetanse må du nok desverre trekke tilbake...For på Medicus (www.fertilitetsklinikken.no)er nok det de har kompetanse på befruktning...derav har de også et tilbud om både vanlig ultralyd og 3D.

Så det er i Trondheim som i andre byer i landet slik at du kan få det du er villig til å betale for.

Hilsen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...