*mamma* snart bryllup Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Lurer på når jeg blir gravid igjen, evnt om det blir gutt eller jente. Blir sambo glad og vil vi skal beholde? Han sier nemmlig nå at han ikke vil ha fler. Jeg har en sterk følelse av at det venter en graviditet en gang på oss innen to år. Av og til snakker som om han vil ha barn, men til tider ikke. Vi har to små barn som vi er velsi glad i. Mne jeg føler meg ikke ferdig og vil ha en liten krabbat til. Vi er også på jakt med hus leting. Kan du se når det blir hus på oss? Jeg født: 30.09.86 Han: 11.04.85 Barn 1: 03.12.04 Barn 2: 07.01.06
*mamma* snart bryllup Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2007 *dytter litt* Har bare sånn rar mage følelse at jeg kanskje er g* vid nå **
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Hi hi du er en sjenert person eller ? Blyg kanskje ? Ser liksom for meg et søtt smil og dådyr øyne hihi ! Over til det reelle, jo dere får et barn til og det blir en liten guttemann, ser også et rødt hus ! Med hekk i hagen faktisk
*mamma* snart bryllup Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2007 dnååå....*smiler* Hehe...skulle tro du kjente meg..hehe vennene mine beskriver meg akkurat som du...*artig* Klarer du å se når den lille kommer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå