Gå til innhold

jeg har bestemt meg... katten må vekk.. =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo gikk bort fra vogna i ca 30 sekunder ( skulle løpe ned for å høre om jeg kom snart.. ) og når vi kom opp var katten i vogna!! Hadde nok akkurat hoppet opp.. men jeg ble kjempe redd.. og det var seriøst ikke mer enn 30 sekunder!! så.. har bestemt meg for å gi katten tilbake.. jeg orker ikke å gå å engste meg hele tiden.. katten elsker alle babytinga.. slitsomt.. Skal selvfølgelig ikke avlive katten.. omplasseres..

men.. litt trist er det.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, skjønner at du føler det sånn. Jeg hadde også vært skeptisk til å ha katt...

Skrevet

Vurderer det samme her.... Han har aldri hoppet opp i seng og vogn når han ligger der, men man kan jo aldri være sikker. Men jeg får ikke med meg pappaen på dette...... Føler nok at jeg vil omplassere katten siden jeg også er litt lei den - har nok med babyen. Får dårlig samvittighet for å ikke ha overskudd til å kose med han !!!!

Skrevet

Det er leit. Men pusene er jo nyskjerrige av seg.

Har forøvrig kattenett til både seng og vogn om du vil prøve litt til.

Vår pus er nemlig totalt uintressert i både baby og babyting! (rare katten)

Skrevet

Katten min var nok litt for interessert når baby skrek når han lå i seng/bag... Har derfor satt den bort til tanta mi. Skal ta ha den hit igjen når gutten har blitt rundt året.

Svært vanskelig å få omplassert katter forresten. Om ikke du har rasekatt da.

Skrevet

Du har min fulle forståelse! Hvis jeg kunne omplassert hunden vår til noen jeg visste ville ta godt vare på den, tross sykdom, sikkel, røyting og størrelse (75 kgs St. Bernhard), hadde jeg faktisk gjort det.

Elsker henne himmelhøyt, og hun er bare snill (ville aldri gjort noe galt med vilje), men jeg har nok med babyen nå. Hun krever utrolig mye, hunden altså. Røyter som en helt året rundt, må støvsuge hver dag. Tre timer senere ser det ut som jeg ikke har støvsugd på tre uker. Sikler konstant, og rister på hodet i Beethoven-stil sånn at til og med veggene må vaskes for sikkel og søle. Spiser for 1000 kroner måneden. Har brukt ca 40.000 på dyrlege på seks år. Lukter ille uansett hvor ofte hun bades, og er i veien hele tiden. Skal ha oppmerksomhet ca. 932 ganger pr dag. Må passe på med haukeblikk dagen lang, slik at hun ikke skal slikke på tulla eller logre på henne. Plukker hundehår av lekene og av klærne hele tiden, men hårene formerer seg, og finnes absolutt over alt...

Usj.

Men hun er snill som sagt, så avlivning er utelukket. Omplassering også, hvem vil vel ta på seg dette frivillig... Og hun har vært med meg overalt i seks år nå, så jeg føler ikke at andre enn meg kan ta seg ordentlig av henne.

Høres ut som du kan levere katten tilbake der den kom fra, og de vil jo garantert behandle den ypperlig. Trøst deg med at det er riktig avgjørelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...