Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vi faktisk her samtidig i dag?

Kommer du i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, er innom en tur før jeg skal på avvenningsklinikk, hahah..

Nei dessverre, kan ikke komme likevel. Pappaen skal på skivakt til søndag, og jeg mangler derfor fyllesyke-barnevakt. Orker ikke å ha henne alene da.. Buhu...

Skrevet

Skal du på avvenning? Jeg er vel snart på den derre fordømte lista igjen jeg tenker jeg. Sitter jo her hele kvelden og halve natta. Urk... Må lære meg å legge meg snart:p

HVAAAAA?! Kommer ikke DU? *snufsesippegrine*

Men kan jo skjønne det da. Er ingen andre som kan "redde dagen" med å komme en tur på besøk og hjelpe med henne? Vil så gjerne ha deg med jo!

Skrevet

Haha, bra overskrift!! Tror ikke det er alle som skjønner gammel-intern-bim/dib-humoren vår forresten.

Jeg skal ikke opp på lista igjen, håper jeg..

Nei, er så lei meg selv, hadde virkelig gledet meg sånn. Søsteren min har fullbooket helg i tillegg til sine 2,4barn, hund, stakittgjerde osv, så dessverre uaktuelt å spørre henne:( Ellers stiller hun gjerne opp, får babyabstinenser bare av å se snuppa;)

Orker virkelig ikke å ha eneansvaret samtidig med fyllesyke...

Hva gjør du i kveld da? Bortsett fra å forbedre statistikken på dib?

Skrevet

Røyker, drekker og puler...

Neida, røyker i allefall.

Og forbedrer statistikken. Ser på tv, venter på Shark og skal vel sitte her til det begynner. Gikk glipp av det i går. (det begynner 0005 så jeg har god tid:p)

2,4 barn? *haha*

Jeg har heldigvis lurt gubben til å ta seg fri jeg. Og hadde i tillegg alliert meg med pappa. Greit å ha flere kort å spille på.

Menne, du trenger en bytur snart du!

Ikke lenge igjen til dåp nå, begynner å merke presset:p Fikk serviettene i posten i går, de er døsøte!

Skrevet

tRenger en tur ut snart ja. Får ta det etter dåpen, når var din igjen?? Planlegge!!! Servietter ja,... kjøpte noe rosa og søtt jeg. Får holde. Hva står det på dine da? Eller er det bilde kanskje?

Skrevet

Trenger enda en tur etter i morgen jeg;)

Gjerne med pappaer.

Kanske vi skulle gått ut og spist alle 4 og hørt om Anja og Dag vil være med også?

Dåpen er 18.

De er rosa med navn og dåpsdato på. Også er det bilde av en liten baby i hjørnet. Kjempesøte.

Alle invitasjoner er sendt og alt *føle seg flink*

Likte det nye nicket ditt bedre asså... Hehe...

Har forresten bestilt kake også, han som laget bryllupskaka til Martha og Ari lager dåpskaka til lillemor. (venn av meg) Skryte skryte

Men nå MÅ jeg ta den røyken asså. er over 4 timer siden forrige!

Skal for noe i helgen forresten? Noe spennende eller bare kose hjemme?

Skrevet

Gubben er med hvis vi har barnevakt:) Det hadde vært kos det da!

Etter 18. en gang da.

Sikkert nydelige servietter.. *få dårlig samvittighet for de vanlige mine, hihi*

Har strøket bunad og skjorte jeg, den ble såååååååå nusselig! Og har kjøpt søte små svarte lakksko!! Trenger bare en fin strømpebukse, så er vi i boks. Og all maten da, ugh...

Dåpskake ja, jeg hater bløtkake, så tror faktisk jeg dropper det. tenke litt til på det...

Helgen nei, buhu!!! Gubben skal på event/kurs i morgen for RK, og på skivakt til søndag for RK, så er bare meg og snuppa, blir akkurat som i uka jo... Æsj!!

dere da? noe spennende?

Skrevet

Så bra! Det blir moro!

*glede seg allerede*

Serviettene er kjempesøte, men jeg hadde egentlig tenkt å ha vanlige jeg og. Men så fant jeg de søte på nett og da måtte jeg bare!

Kommer ikke over at hun skal ha bunad jeg, visste ikke engang at de fantes så små! Forventer bilde av nydligheta! Med lakksko!

Maten ja. Glad pappa er kokk og far er fisker jeg. Får røkt ørret av far (det er da morfar) og pappa lager snittene, jeg garnityret.

Søte strømpebukser ja, det er faktisk vanskelig å finne, men de med blonder på Lindex er litt søte og de nye "sommerstrømebuksene" på HM er heller ikke så ille.

Jeg tviler på at det blir bløtkake, de vet jag ikke tåler for mye laktose, så tipper det blir sjokolade eller fukt eller noe. De kan jo lage hva som helst de gutta der. Er helt imponert over hvor flinke de er!

Kjip helg mao... Dumme mannen;) hehe..

Vi skal på lekeland i morgen vi, nå er hun jo tross alt 4,5 mnd og må få prøve det samme som de store barna:p Skal sammen med to venner som har gutter, en på snart 2 år og en på snart 3 år. Blir nok kjempemoro! Gleder meg veldig. (bortsett fra at det er lørdag og sikkert 40000000 unger der)

Hva er RK?

Skrevet

Har du oppskrift på pasta/skinke-salat forresten? Sånn som er majo el rømme-basert? Finner ikke noen steder... Heldig som får god hjelp av erfarne folk ja. Får nok litt hjelp jeg også, mamma kommer litt tidlig og sånn.

Ja, lakksko! fant de på HM faktisk, var der med Anja en gang.

Leter etter en litt enkel strømebukse, den som leter finner vel. Har bare vært på Cubus hittil;)

Ja, laktose er ikke så gøy. Eller melk i mitt tilfelle da. Sant; man kan putte andre ting inni kaken også.. Tenke enda mer... Bakte deilig krydderkake i dag jeg da, deilig... HAr ikke fryst ned alt, namnam.. Bare komme på besøk vettu:)

Lekeland ja, hihi... Der tenker jeg Embla får slitt seg ut!! Gi rapport etterpå da:)

Røde Kors, er for tiden støttemedlem, ikke tid til å være aktiv lenger.

Skrevet

Har ingen sånn oppskrift i hodet... Men det er jo bare å prøve seg frem og ha oppi det du har lyst til? Har du sjekket VG Kokken eller matprat?

Tror kanskje Jamie har laget noe sånt også så kanskje det ligger på hans sider? Hmmm, andre steder, eh... Jo BBC Food! (verdens meste geniale kanal!)

Enkel er lettere enn søt i allefall! Hehe..

Brukte du oppskriften til ka.-ping? Den så namnam ut den!

Rekker nok neppe til Kongsberg i morra, men bør jo ta meg en tur oppover en dag, skulle jo bare mange det, siden du kommer hit støtt og stadig!

Tåler hverken laktose eller mandler jeg... Så marsipan er litt ut det også.

Men men... (og jeg ELSKER marasipankake, så det er litt leit.)

Aha, tok ikke at det var Røde Kors jeg. *blond*

Men nå må jeg gjøre litt annet enn å sitte her og trøkke, har 3 runder klesvask som må brettes også er jeg sulten. Kjøpt fiskegrateng på salg i dag:p hehe...

Skrevet

Å ja, skal sjekke litt på tv/nett osv.. Mange steder med oppskrifter ja:)

Å nei, jeg så ikke svaret fra ka-ping jeg! Men har en god oppskrift selv, med masse rømme, smør og egg, så må jo bare bli god...

Kan ha Drammenstreff her vettu, hehe.. Dere er seff hjertelig velkomne!

Uff da, mandler, det er kjipt å ikke tåle. Er jo i så mye forskjellig også..

må legge meg nå, gubben maser og hater dib...

Sove søtt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...