ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Heisann! Kolles går d me dåkk? Langt på væg no da? 27+3 æ no. Byinne å bli tongt ja. Magan starte rætt uinner brøstan vett, så får jo snart itj på mæ sokkan æn gång! Bra æ har ei hjølpsom ei på 4 år da, hehe, værtfaill når kaill`n ailler e hæm.
Twins i magen <3 Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Må vel slæng inn et innlegg her æ å da Æ e i allfall 20+2 i dag, og syns at maganj konnja ha vårre litt stør, og rompa litt minnjer...men sånn e det nå bære! Har en liten gut i maganj som sprelle litt kvar dag og gjær mamman sin fornøgd! Ellers går æ på skolen mett i vækka, og prøve å jobb litt i hælgen... sjøl om æ like bæst å bruk tia te å kos mæ med den litje maganj min
boble <3 Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Formen her er lill " så der" eri min 15 uke, men sliter fremdeles med kvalme. Er 50 % sykemeldt pga det, men ellers er alt bra og tiden går fort nå...Gleder meg til ul 20. februar;0) God hælg alle sammen!
boble <3 Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Huff, gikk litt fort over, håper dere forstår til tross for mine feil ( ser tv mens jeg skriver....)
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 27+4 i dag... alt står egentlig bra til. har veldig til nedpressfølelse.. løfter litt for mye på snuppa mi som er 17mnd men har ikke mye valg da... er jo bare lita enda hu også... egentlig (å ærlig talt) så er jeg dritt lei av å være gravid. er nok lei enda siden forrige svangerskap. selv om jeg ikke ble gravid på nytt før ho var 11mnd... kosa meg med magen sist gang.. nå er den bare i veia og jeg vil ha kroppen min i fred... nå høres jeg slem ut... elsker unger men vil helst ha dem utafor magen ikke inni... see...??? he he... flere med magebilder av dere da??? www.emiliejeanette.piczo.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå