Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må jo være forferdelige alle sammen her inne!

Grusomme grusomme mennesker som aldri burde hatt barn.

Noen røyker *død og fordervelse*

Noen lar barna sitte i bilen mens de er innom butikken.

Noen lar dem gråte litt.

Noen forsøker skrikekur.

Noen tar seg en bytur før ungen er 20.

Nei, vi er en gjeng grusomme grusomme mennesker som aldri skulle hatt barn!

*ironi*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,ja d er helt forferdelig:-)

Skrevet

For ikke å glemme de som kysser barna sine på munnen. Det er jo nesten incest. Eller de som kjøper brukt utstyr. Eeek!

:)

Skrevet

hehe ja flire godt når "hysteriske mammaer skriv her"

så et innlegg her for en stund sia at man ikke sku være borte på natta fra ungen før den kunne sette følelsa p det.. eh.. æ huske nu ikke når æ va 3år - å om mamma va borte da.. what do i know!

har ialle fall ikke tatt skade av det!!

å biln å huse kan jo for guds skyld ta fyr når man e å hente posten å kjøpe melk..

haha..

Skrevet

Ja, uff... Tror jeg løp ned til søppeldunken en gang til og med. Snuppa lå i vognen og sov. Iiiiik!

Det som får meg til å føle et lite snev av dårlig-mamma-greia er å sitte på dib å diskutere drit, haha... *har ambisjon om å trappe ned dibbing*

Slår ikke feil da, enten det er her eller på bim, har man vært der lenge nok, vet man at det snart kommer en ny runde med dritt-innlegg. Ikke sant tillab?

Skrevet

Aaaner ikke hva du snakker om:p

Jeg går forresten på do uten å ta henne med meg, lar henne ligge HELT ALENE i stua, tror dere hun får traumer i voksen alder?

Skrevet

Da er iallefall jeg en dårlig mor å. For lillegutt er 3 uker i dag og skal sove hos mamman min i natt... for jeg skal sooovveee... Skal riktignok være der jeg å til sent i kveld og komme tidlig i morra.. gud for en dårlig mor jeg er.. =)

Skrevet

Tror hun får større traumer av å være med deg på do. Haha.

Skrevet

dette dårlige innlegget kunne vi vært foruten. du kan ikke sammenligne røyking under svangerskapet og "la dem gråte litt". ærlig talt!!!!

Skrevet

Angeliiiiiiiiiiiiiiiina! Gratulerer først og fremst og velkommen til Drittslenge DIB:p

Og ja, helt klart en ELENDIG mamma, velkommen i gjengen med dårlige mødre!

Dodge, haha, lukter blooomster! *sniff*

Skrevet

Er det noen som sammenligner, da? Såvidt jeg kan se ramser hun bare opp diverse omstridte tema som enkelte mener gir dem rett til å kalle andre for dårlige mødre. Eller? :-)

Skrevet

Jeg drikker øl og lar jenta mi smake på isen min!!!!! haha...

Skrevet

Neimen hei anonym, du klarte ikke styre de feite småklissete tastefingra din unna nei...

Sammenligsningsgrunnlaget er på basis av hva man har blitt kalt dårlig mor for her inne. Og man har blitt kalt det for alle de nevnte tingene!

Skrevet

Haha, kanskje jeg skal bytte nick til Elendig mamma? Hva tror du?

Skrevet

Tiny da... Du er herved en dårlig mor!

(men de digger jordbæris asså, ikke at jeg har prøvd:p haha)

Skrevet

tommel opp for tillab!!! *bøyer meg i støvet*

hehe... uff, da har eg syndet, trilla med røyken i hånda og henta søppelspannet når guttungen låg alene hjemme.. uffa... havner i helvete eg nå, ungen får psykiske problem for så at han dør i krybbedød!!!

han sov også i samme seng som meg inatt, nei og nei.. det tar kaka da!

Skrevet

Haha, det hadde jo passet inn her i allefall!

MVH tillab *og lille mishandla Embla som har en mamma som røyker OG lar henne spise is OG går på byen:p* det er herved mitt nye nick!

Skrevet

WOHO!!!!!!!!!!

Jeg er en dårlig mor *gliiiis*

Sjokkis is er en slager her.. Eller bare alt jeg spiser for eksempel!!

Skrevet

Har i grunnen savnet deg litt, Tilla! Hva skjedde egentlig med julebordet som alle vi grusomme høstmødrene skulle holde? Hm. Vi er vel så alkoholiserte at vi glemte hele greia. :-p

Skrevet

Uff, ja jeg har gjort alle de "forferdelige" tingene du nevner, untatt skrikekur , min lille datter sover hele natten så det er ikke nødvendig:-)!!

Jeg lar også Christina ligge i baby stolen sin mens "rovdyret" pusen vår går løst i samme rommet.....!! uff uff hehe:-)

Skrevet

må ikke glemme at han trener lungene sine innimellom her.. uff, blir bare værre og værre dette!! skal på byn om ikke så lenge oxo... uff...

Tillab, er det håp for han???????

Skrevet

Takk! ;) Lille gutt er endelig her! så koselig men også slitsomt! har jo termin i dag jeg egentlig! hvordan går det med embla??

Skrevet

Ja hva med meg da? Som faktisk tar meg ei øl på en lørdagskveld etter leggetid SELV OM JEG AMMER!! Skulle sikkert skammet meg ;)

Skrevet

Vi "dårlige" mødrene på "TRÅDEN" skal på julebord imorgen!!

Hæla i taket og tenna i tapeten!!!

Skrevet

Dodge; aner ikke, hørte aldri noe mer jeg:( Og hva skjedde med Ullpurka?! Hun skulle jo være med å fikse! Kanskje ta et "etterjuljulebord?!

Angelina; stemmer det, Embla har det bra vettu, blitt stor og barsk som mammaen sin;) hihi. Hva med han du bare lemper til moren din for å f fredagskvelden fri i dag? (dååårlig mor!)

Melkemor; alt håp er ute både for din og for Tiny sin. De kan ikke reddes! Eller jo, kanskje hvis dere fullammer til de begynner på vgs:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...