Gå til innhold

Emmaljunga scooter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei scootervogn.. er stort sett godt fornøyd, men sliter med at det regner inn i vogna, selv med emmaljungas regntrekk. Da blir det fort liggende en dam i bunn av vogna. Upraktisk synes jeg.

Er det noen som har erfaring med denne vogna, kanskje vært borti samme problematikk som meg? Har du tips til løsning av mitt problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at noen selger sin scooter-vogn, så noen har prøvd vogna. Dytter litt opp, og håper noen har bry til å svare..

Skrevet

Jeg har scooter. Har ikke vært ute med den i regn, men i veldig snøvær, og da snødde det litt inn på mini. Egentelig skulle man ha kunnet snu styret eller sittedelen på den rundt.

Men det går jo ikke så, det er vel ikke så veldig mye å få gjort.

Jeg har flere vogner som jeg bruker hvis det er dårlig vær

Skrevet

Har brukt vår Scooter i skikkelig regnvær, har ikke hatt noe problem... Men har et veldig dekkende regntrekk, ikke Emmaljunga sitt men Brio. Kanskje det er det som er problemet? For kalesjen er jo veldig åpen da. Men er veldig fornøyd med den vogna, den er liten og snerten men likevel en "skikkelig" sportsvogn!

Skrevet

emmaljunga sitt regntrekk er veldig stort og romslig... så kanskje det er verdt et forsøk med et annet regntrekk.. Takk for tipset..

Skrevet

prøv regntrekk i hard gjennomsiktig plast. Emmaljunga har slike også. De har stiv skjerm på som gjør at de skydder minsten inni vogna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...