*Kattemor* fikk jente Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Genialt system, i og med at bagen kan brukes på flere av Emmaljungas understell. Men når bagen står på gulvet, vil ikke festene gå i stykker i og med at bagen blir stående å "vippe"? Syns det kan se sånn ut.. Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Dytter, ønsker også synspunkt på dette..
Linda&Oskar Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Jeg gjorde det med min citybag. Var jo aldri sånn kjempe lenge av gangen, men når jeg var på besøk å sånn. Hadde aldri noe problem med festene jeg i det heletatt. Bare man ikke legger vekt på det så går det nok greit. En baby er jo ikke så kjempe tung så det tåler den greit vil jeg tro, det gjorde den ihvertfall hos meg.
*Kattemor* fikk jente Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2007 Tusen takk for svar, Linda&Oskar :-) Fler her med erfaringer?
*Kattemor* fikk jente Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2007 Dytter opp igjen.. :-)
-Bobsi Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Det er knotter under bagen, som gjør at den ikke står på festene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå