Gå til innhold

Mister følelsen i bena

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som opplever det samme? Innimellom føles det som om benet mitt er helt følelsesløst. Det er akkurat som det sover/kjennes ut som det ikke har blod i seg. Stikker litt og jeg må riste litt på det før det kommer i gang. Kan det være at pga. vann i bena osv. så går blodomløpet litt tregere.. hmm noen som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd dette altså:( Hmm kanskje det ikke er svangerskapsrelatert..

Skrevet

Jeg har noe lignende, av og til akkurat som om de blir litt numme for å si det sånn, og av og til gjør det kjempe vondt. Varer bare i en liten stund av gangen. Jeg har tenkt at hos meg så er det sikkert babyen som trykker på noen nerver. Håper på det i alle fall, at det ikke er noe farlig=)

Skrevet

Ja,dette skjer meg også. Ifølge legen så er det da et ben bak ved korsryggen som gjør at den presser på noen nerver som gjør at jeg mister følelsen i bena eller de er numne da. hun sa det ikke er noe å bekymre seg over,

Skrevet

Har ikkje mesta følelsen i beina, men i hendern/fingran. D e ekkelt, prikke å dovne bort på en måte. Læste på internett om Carpal Tunnel Syndrom, va vest sånn prikking i fingran, rægne me det e pga svangerskapet, aldri hadd det før. Kun opplevd at føttern har dovna bort en sjelden gång (før graviditeten).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...