Baby on board Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Noen av dere som opplever det samme? Innimellom føles det som om benet mitt er helt følelsesløst. Det er akkurat som det sover/kjennes ut som det ikke har blod i seg. Stikker litt og jeg må riste litt på det før det kommer i gang. Kan det være at pga. vann i bena osv. så går blodomløpet litt tregere.. hmm noen som har det sånn?
Baby on board Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2007 Ingen som har opplevd dette altså Hmm kanskje det ikke er svangerskapsrelatert..
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har noe lignende, av og til akkurat som om de blir litt numme for å si det sånn, og av og til gjør det kjempe vondt. Varer bare i en liten stund av gangen. Jeg har tenkt at hos meg så er det sikkert babyen som trykker på noen nerver. Håper på det i alle fall, at det ikke er noe farlig=)
MartinFelipe07 Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Ja,dette skjer meg også. Ifølge legen så er det da et ben bak ved korsryggen som gjør at den presser på noen nerver som gjør at jeg mister følelsen i bena eller de er numne da. hun sa det ikke er noe å bekymre seg over,
DK+2 Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Har ikkje mesta følelsen i beina, men i hendern/fingran. D e ekkelt, prikke å dovne bort på en måte. Læste på internett om Carpal Tunnel Syndrom, va vest sånn prikking i fingran, rægne me det e pga svangerskapet, aldri hadd det før. Kun opplevd at føttern har dovna bort en sjelden gång (før graviditeten).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå