aprilbaby2007 Skrevet 3. februar 2007 #26 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har gjort slik mange ganger, latt barna være i bilen mens jeg kjøper brød og melk eller mens jeg henter en større i barnehagen o.l. Men er nå sluttet med det. Fikk høre at ei som hadde gjort slik hadde kommet ut til bil i full brann (dette var en ny bil og den sto ikke i gang). Så jeg tar ikke noen risk lengre og jeg har ikke vært borte så lenge som 5 min før engang.
komplett familie Skrevet 3. februar 2007 #27 Skrevet 3. februar 2007 Hvis han sover løper jeg inn i butikken for å handle småting, men ikke storhandel. Og vi bor i storby -uff for en slem mor jeg er!!! Men gud så deilig det er å handle alene. Og så tar det lenger tid på å få han ut og inn av bilen enn det tar å kjøpe melk og brød....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #28 Skrevet 3. februar 2007 HI her. Det er interresant å høre alles forskjellige meninger/poenger om saken. Og jeg mistenker at endel av de som fordømmer baby alene i bil, for melk og brød handling, bare har ett barn. Det jeg egentlig syns er mest forkastelig er at det sitter endel på sin høye hest og fordømmer oss som faktisk tar en 5 min handletur med babyen alene i bilen. Jeg tror faktisk ikke at noen av oss er så perfekte at vi har lov til å kalle noen en dårlig mor og si at vi ikke burde hatt barn i det hele tatt (som en på skarvlesiden sa). Man skal være litt forsiktig med å dømme andres handlinger, for vi forguder alle barna våre og vil bare gjøre deres beste (Med visse untak, hvor man faktisk er en dårlig mor-slår ol).
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #29 Skrevet 3. februar 2007 Jeg lar storesøster på 6 år passe på lillegutt på 2 mnd i bilen mens jeg leverer/henter mellomste jenta i barnehagen for å slippe å sette han inn og ut av bilen så mange ganger. Jeg leverer begge jentene (ste-døtre) på sfo og b'hg hver morgen annen hver uke.. er d galt av meg? tar jo bare 5-6 min..
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #30 Skrevet 3. februar 2007 Jeg lar gjerne snuppa ligge i bilen om jeg bare skal rett inn for handle noe nødvendig. Men det er klart at jeg alltid er mer litt stresset da...men VEKKER henne ikke, hun sover jo alikevel! Ser ikke problemmet i det hele tatt.
Jerry 82 Skrevet 3. februar 2007 #31 Skrevet 3. februar 2007 Ser på noen av argumentene her, men altså.. hvor stor sjangse er det for at en bil begynner å brenne? man lar da ikke bilen stå og gå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå