Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 hmm. har vært på shopping/kjøpesenter noen timer idag, og når jeg kom hjem og skulle hive ta meg klærne og hoppe i dusjen merket jeg da at trusa jeg tok ta meg var kjempefuktig! Hva var det for noe? smålekker jeg hele tiden eller er det utflod? hmm.. noen som har samme plagene? Må hvertfall til med truseinnlegg.. FORTVILT!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Ja, sånn er det. Da jeg ble gravid trodde jeg at jeg skulle få en pause fra sånt, men jeg har aldri brukt så mye truseinnlegg som nå jeg...
VinterSol+2 Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 jeg er storforbruker av truseinnlegg om dagen! Var faktisk det første og lenge eneste tegnet på at jeg var gravid det! men dersom det renner som vann, så bør du få det sjekket, for da kan det være fostervann. (type at du "tisser fra feil hull" Men økt utflod er det bare å regne med jah.. du kan også oppleve urinlekasjer, så det lønner seg å drive knipeøvelser!
doble Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har også lekket litt,(mest når jeg nyser eller ler), pluss at det kommer endel utflod innimellom. Bruker Tena lady nå, de er mye bedre enn vanlig truseinnlegg (absorberer mer og puster). Får sånne mini mini som man fint kan bruke i g-streng;)
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 det var det første som slo meg. tenk hvis det er fostervann! men tror nok det heller er blæra som ikke er så veltrent, kombinert med den økte utfloden som man får nå. shoppe truseinnlegg hvertfall imorgen.
MomInUSA Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Det kan ogsaa vaere at du svetter mer - paa grunn av hormoner....
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Man svetter mer "der nede" også, og mange før økt utflod. Jeg er storforbruker av truseinnlegg selv
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 Storforbruker av truseinnlegg her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå