Gå til innhold

Tenk om det er sant!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på deilig 14 dagers ferie med sol, sjø, palmesus og avslapping. Ventet tanta på avreisedagen og siden jeg hadde vært både oppblåst i magen, hadde ømme bryster og var litt humørsjuk var jeg helt overbevist om at tanta var i anmars. Pakket med bind og eggløsningstester. Tanta dukket ikke opp den dagen. Jeg holdt meg selvfølgelig unna vinen på flyet og rommen når vi kom fram for jeg kunne vel heller drukne mine sorger om den derre tanta hadde blitt med på lasset. Hun kom ikke dagen etter heller - og ikke et spor av henne noe sted. Fint, men hvor ble hun av - ville jo gjerne rekke el'en før vi reiste hjem igjen. Fikk kjøpe graviditetstest på det lokale apoteket. 20 kr med dråpeteller og greier. Vel, den svake streken jeg så der ved siden av den andre - sikkert innbildning, hadde nok ventet lenger enn 5 minutter og ville nok se den så gjerne, nei - sikkert feil. Kjøpte en ny en to dager senere - samme resultat. Nei.... Tanta kom ikke heller og jammen var puppene ømme! Kjøpte ny test, en annen en denne gangen. Den slo ut med en gang med to store veldig tydelige streker - GRAVID!!!

Har ikke rørt alkohol og ikke spist papaya, ikke klappet hotellets katt, ikke spist halvstekt kjøtt osv. Håper at jeg har gjort alt riktig og at spiren sitter denne gangen! Tør ikke helt å juble ennå...

I følge Bim sidene er jeg i min 6 uke nå - fantastisk!

Please la det være sant!!! Og vær så snill la meg få en frisk unge etter et fullgått svangerskap!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig flott cianti. Tenk å være 6 uker på vei allerede. Gratulerer så masse. Kos deg med din lille spire og ta vare på deg selv. Håper du blir sittende i sofaen inne på "gravid moden alder" til uti oktober.

Gratulasjonsklem fra

Skrevet

Det håper jeg også! Takk skal du ha martine, håper at jeg kan flytte over på "gravid i moden alder" sidene. Jeg tør ikke helt ennå, da jeg er redd jeg må melde meg ut igjen, men snart... Henger litt rundt her ennå jeg og sprer masse gode vibber! Måtte 2007 bli året for alle oss!

Lykke til du/dere også!

Skrevet

Du glemte visst å spre litt babystøv. Jeg har el i løpet av neste uke og tar gjerne imot en stor dose av støvet :-) Du er bare så heldig cianti. Du får være her så lenge du vil vet du.

Hvis du har en god oppskrift på hvordan få "svømmeren til å finne veien" tar jeg gjerne imot den også. Etter 17 pp er jeg veldig mottakelig for gode råd.

Skrevet

Gratulerer sååååååå masse, selvfølgelig e det sant. Kos deg med spiren din og stell godt med deg selv nå.

Skrevet

Har testet el og funnet den de fleste gangene før. Denne gangen forsøkte vi oss dagen FØR testen slo ut og det ser ut til å ha gjort susen!

Sprer babystøv - nurkestøv alt jeg kan, ellers så har det også virket for meg begge gangene (også for å få min lille 3 år gamle gutt) at jeg har holdt og kost med en liten baby. Begge gangene forsøkte vi i over et år å bli gravide og begge gangene virket det altså at jeg fikk kose meg med en liten en til låns. Høres sikkert rart ut, men jeg har funnet ut at det virker for oss. Skrev det en gang til jordmor siri også da hun etterlyste kjerringråd og hun skrev tilbake til meg at akkurat det hadde virket på henne også. Verdt et forsøk - og så er det bare såååå deilig!

Babystøv sendes herved til alle prøverne her inne!

Skrevet

Hei på deg,cianti:))

Gratulerer såå masse med graviditeten::))))

Dette var jo kjempeherlige nyheter, gleder meg virkelig på dine vegne:))

Suger til meg babystøv og håper på å komme etter snart:))

Lykke til:))

Skrevet

Dette var gladmelding !

GRATULERER !

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så masse!

Så hyggelig å få noen positive meldinger!

Gleder meg til videre rapporter om hvordan det går med deg!

Suger til meg babyvibber=)

Lykke til videre, bare hyggelig at du fortsetter å henge litt rundt her.

Skrevet

Åh så herligt, cianti70! Dette var gledelige nyheter og for ne ferie du har hatt :-) Og allerede i uke 6 - det går jo så fort. Gratulerer så masse og lykke til med et flott svangerskap - du går en herlig tid i møte.

Skrevet

Tusen takk, alle sammen for hyggelige hilsner!

Siden vi kom hjem fra sydligere breddegrader i går så tok jeg like gjerne en test som jeg hadde i skuffen. En slik en som det står 'gravid' i displayet på. Jeg måtte bare - og jada - jeg er virkelig gravid!!! Må bare si det mange ganger så jeg kan forstå det.

Da jeg logget meg på i dag står det dessuten at jeg fra i går til i dag har skiftet uke og er nå 7+0. Det er bare helt fantastisk. Da betyr det at jeg har i hvertfall kommet lenger enn sist da jeg mistet. Denne graviditeten kjennes dessuten riktig ut - og ikke som sist da jeg følte at noe var galt og hvor jeg blødde ganske mye. Ikke en dråpe å se!

Jeg er glad - syns det eller?

Hurra - hurra! Får bestille time hos legen snart da kanskje.

Ha en god dag alle i hop!

Skrevet

Gratulerer så mye cianti70!

Jeg er kommet til uke 9, og er her inne fortsatt. Føler meg mest hjemme her - i hvertfall foreløpig...!

Det er helt uvirkelig, og det tar lang tid før det virkelig går opp for en.

Ønsker deg masse lykke til i svangerskapet!

Skrevet

Å så herlige nyheter da..

Gratulerer så mye,så flott..

Masse lykke til med magen,kooos deg:)

Klem fra Skifer

Skrevet

Gratulerer så mye!

Det var vel en herlig hemmelighet å komme hjem fra ferie med..

Håper du får et fint svangerskap:o)

Skrevet

Gratulerer!

Takk for at du deler den glade nyheten med oss..og vi trenger babystövet her!

Mange lykke til og god lördagkveld!

Skrevet

UUUUUUUUtrolig godt å høre!!!!! Gratulerer så veldig mye, Chianti - det er deg vel unt!!!

Strø babystøv rundt, jeg har iallefall sugd inn en god dose:-))

Lykke, lykke til - må spiren klore seg fast de neste åtte månedene;-))

Skrevet

Gratulerer og tvi-tvi! Måtte spiren halde seg på plass denne gongen!

Klem frå

Skrevet

Tuuusen takk, for alle gode ønsker! Jeg er fortsatt kvalm og uvell, men siden det er et godt tegn så må jeg jo være bare glad for det.

Skulle vel skiftet nick også nå siden det blir lenge til jeg kan drikke cianti igjen :-)

Kommer til å følge med om det er flere av dere som kommer etter. Ønsker virkelig at alle skal få ønskene sine oppfylt i 2007!

Da er det flere enn meg da Sara som føler seg fortsatt mest hjemme her. Flyttet for fort over sist og tør ikke helt enda, men håper og tror at det skal gå bra denne gangen.

Babystøv til alle!

Klem og takk!

Skrevet

Gratulerer så mye cianti, så koselig. Du klarte til og med å snike deg inn foran meg på gravidelista. Så da er jeg fortsatt sist, men det gode er jo at det ikke varer så lenge, det kommer nemlig mange etter. Er i min 6 uke nå og jeg henger fortsatt litt her inne og litt på gravid-moden sidene. Du kommer vel inn dit sånn etterhvert. Har jo vært der før jeg også for så å måtte pelle meg tilbake hit. Det føles litt rart å være der inne, og når jeg skrur på pc'en, er det automatisk hit jeg går...

Masse gode ønsker til deg og lykke til.

klem fra

Skrevet

Jeg ønsker også å gratulere deg!

Og bare koselig at dere fortsatt vil være her inne på denne siden. En flott gjeng prøvere som alle skal lykkes etterhvert. Vi har vel vår egen lille sofa-krok på denne siden, har vi ikke?

Gode ønsker for deg og den lille fra

Skrevet

Åååå....så koselig!! Gratulerer...og lykke til i svangerskapet!;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...