Gå til innhold

Hvor ofte har deres små avføring?


Lillypia

Anbefalte innlegg

Lille Anine har stort sett litt bæsj i hver bleie, men bare en liten flekk. Skikkelig avføring har hun 2-3 ganger daglig. Synes dette er ofte jeg. Hun er snart 5 uker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det her også. Noen ganger oftere skikkelig bæsjebleie. Men i dag har det ikke kommet noen ting og vi merker at hun sliter stakkars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullammer, og her i gården er det lite bæsjing. Kanskje et par dager i uken, og da er det ofte flere ganger for dagen. Men har hørt at alt fra flere ganger om dagen og opp til to ukers mellomrom er vanlig når man ammer. Jenta mi har heldigvis ikke noe mageknip pga dette. Så jeg tar det hele med stor ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det bæsj i hver eneste bleie... Så kanskje 10 ganger om dagen. Ikke like mye hver gang, selvfølgelig. Men til tider rikelig, vil jeg si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta vår bæsjer ikke så veldig ofte, kanskje annenhver dag. Men da kommer det enorme mengder! I går kom det så mye at det hadde klint seg helt opp til underarmen. Men heldigvis har hun ikke magevondt selvom om bæsjer sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja....sist hun hadde avføring var på mandag....så det er 5 dager siden....

får håpe det kommer noe snart.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver 2-3 dag, og da er det gjerne to ganger i løpet av et par timer. og da snakker vi full bleie!!! ofte tyter det ut både her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bæsj i omtrent hver bleie. helt i begynnelsen var det 10-12 bleier i døgnet. og varierende mengde bæsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...