Gå til innhold

Hvor mange barn har dere og hvor mange planlegger dere?


Lillypia

Anbefalte innlegg

Jeg har nå nettopp fått mi første og alltid sagt 2 eller 3 tilsammen. Nå er jeg mer innstilt på 3:) Men kan jo fort hende jeg ombestemmer meg når jeg har fått nummer 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har to små pia... har sagt to eller tre æ å... mye mulig det bi en tredje, men vi må se kor det går med to ;)

 

Æ e dog bidd spådd at æ ska få fire onga... men trur tre e meir en nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har to jenter ,har sagt at æ berre ska ha to,står på det enda ,men ska aldri,sei aldri.

 

kan hend det kan kom ein attpå klatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk vårt tredje barn nå. Og det får være nok. Jeg har alltid sagt at jeg vil ha tre barn, og da jeg etter mye overtaling klarte å få med meg mannen min og på det, må jeg si at jeg er godt fornøyd:-))

 

Jeg har nå to jenter og en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 vidunderlige jenter med stort sprang. Kunne gjerne tenkt meg en til, men vet ikke ... Arbeidsforhold og vår alder (jeg 35, han 43) teller kanskje ikke for det. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått 2 gutter og er kempe fornøyd med det...tror ikke det blir flere på oss, men man vet jo aldri ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått vår første nå og planlegger to eller tre til. Jeg vil nemlig egentlig ha fire, mens pappaen synes tre er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som Moniken her - eg vil gjerne ha fire, mannen min syns tre e nok...så får vi sjå :-). Nettopp fått første no, så vi skal kose oss masse med ho først uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå tre. Storpia mi e snart 7, og guttan e en på 3 og en på drøye måneden. Kose oss masse. Tvile på at det bli fler, for da mån ha ny bil - å d e det itj nå planer om... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var liten så skulle jeg ha 20 barn, dvs at jeg må gå gravid hvert år nå i 19 år, det vil si at jeg er 47 da jeg får min siste, det blir litt heavy.....så tror vi får nøye oss med to, har nå fått den første og blir vel noen år før neste kommer...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk nr tre nå, men jeg tror kanskje det holder.. men man vet jo aldri det kan hende lysta melder seg igjen om en stund.. de to siste kom veldig tett så jeg har mer en nok akkurat nå.. men om noen år vet man aldri.. så er det det med plassen også da... men har alltid sagt jeg vil ha mange barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått vår første nå- men tror vi vil ha tre (i allefall- kanskje fler???;))

tenkte kanskje å prøve på nytt om et års tid, men vi får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jeg den eneste som skal bare ha ett barn? :o har ikke noe imot en til, men mannen min er enebarn og syntes det var kjekt.. og så er det det med plassen i huset..

 

har hatt et ganske dårlig forhold til broren min da vi var yngre, så jeg kan godt slå meg til ro med bare ett barn.. også hadde jeg en ganske tøff fødsel (endte med haste ks) så akkurat nå kan jeg ikke tenke meg flere barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat fått vår første:) Håper veldig på å få en til, men vi brukte 4 år på å bli gravid denne gangen, så det spørs vel.. Men man kan jo alltids håpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en av hver nå, gutt og jente. Akkurat som vi hadde "bestilt". Kommer fra relativt små familier begge to, og er fornøyd med våre to. Nå er det stopp her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fjerde min, sambo har to så vi har seks tilsammen! Nå har vi skiftet bil to ganger så nå får det holde!!!!!;))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har fått "nummer en" og jeg tror det er nok. har aldri ønsket mange barn. men det kan jo hende vi forandrer mening senere. men enn så lenge har vi ikke planer om å få flere! tydeligvis ikke så vanlig..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første barnet nå........ håper på tre eller kanskje fire tilsammen...:))

min bedre halvdel er ikke heeeelt enig i det da... he,he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått min første nå (go`gutten min), og håper iallefall på en til:) Men har alltid sagt at jeg vil ha tre:) Så får vi se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...