2 gutter og 1 jente Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Vi er på flyttefot og siden mannen min må jobbe så er det jeg som har pakket alt og holdt på med det så langt. I dag måtte jeg flytte litt på eskene og stable de oppå hverandre. (er babanesker fylt med bøker o.l.) Da jeg tok tak i den nest siste esken og løftet fikk jeg pluttselig et helt vannvittig spreng nede i tissen. Huff, jeg veit at det var dumt å drive å løfte, men huseieren gav meg ikke noe valg. de skal ha visning her, og jeg MÅTTE rydde... Jeg prøvde å si at det ikke var så lett for meg siden jeg har bekkenløysning og egentlig ikke burde holde på med dette i det hele tatt, men han er SKREMMENDE lite forståelsesfull. Nå er det enda et trykk der nede, og jeg ble litt engstelig. Noen som har hatt dette? vær så snill å si at det ikke er farlig og at det vil gå bort....? er forøvrig 28 uker på vei i dag.
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Huff da.... Du skulle absoulutt ikke drive og løfte sånn! Synes det høres veldig ut som bekkenløsning jeg da. Jeg har det og jeg har vondt i tissen liksom. Det er forhåpentligvis bare det, sikkert ikke noe farlig. Ta det med ro nå og legg deg på sofaen eller noe, så er det nok mye bedre i morgen.
2 gutter og 1 jente Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 ja, veit det er kjempedumt. er sykemeldt pga bekkenløysing, og her står jeg da og må holde på med denne dritten! Blei litt irritert på huseier, han veit jo at jeg e sjulemeldt, og han kunne da godt ha hjulpet meg han om det var så viktig, men neida, han bare kommanderte og gikk!!!!! Glad vi skal flytte snart. Skal prøve å ikke løfte mere, for det der var kjempevondt. ikke gøy i det hele tatt!
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 For en hensynsløs kar! Håper det blir bedre når du får slappet av litt da. Når har du termin da?
2 gutter og 1 jente Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2007 ikke før 29. april, men har vært sykemeldt en måned allerede pga bekkenet. Ja, nå skal jeg sitte/ligge resten av kvelden tror jeg, det får bare bli som det blir med denna visningen. Greier ikke mere i kveld!
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Nei, viktigst å passe på deg selv! God bedring, og fortsatt fin fredagskveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå