heidi_håper_ Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 var på ul i dag, slimhinnen var på 9,3...jippi! så da blir det innsetting av to gullegg på tirsdag, (hvis de skulle overleve opptiningen vel å merke... ååå blir mest sannsynlig ruger til uken....åhh det er to forferdelige uker med mye følelser..men, håper det går bra denne gang! lykke til, alle sammen...måtte 07 være et utrolig fruktbart år... klem fra
cinderella Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Hei hei Er ikke det en deilig følelse... Var på UL på mandag jeg og satte inn egg i går. Det var dessverre bare det ene egget som utviklet seg normalt etter tining, men håper på at jeg bare trengte det ene. Helt enig i at disse to ukene er veldig laaaange. Og mannen min jobber i utlandet nå, så jeg føler meg litt alene om dette nå... Ønsker deg masse lykke til:o) Klems fra
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Vil bare ønske deg masse lykke til!!!;o)Det er en kjempespennende tid du går i møte nå...
Nina 40+ Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Så bra!!! Ja måtte 2007 være et utrolig fruktbart år for oss alle sammen her inn!! :-) Krysser fingrene for deg fremover!!
heidi_håper_ Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2007 hei du cinderella... ja å være alene disse to ukene er ikke bare bare...er det en gang man trenger støtte så er det nå...vi skal støtte deg her inne vi... går nok bra med ditt ene egg..klorer seg sikkert fast! håper på det! du holder il hen da? vi er i porsgrunn vi da! klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå