Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Gjennom svangerskapet har jeg gjort mange rare ting: Prøvd å gå ut verandadøra - uten- å åpne den først. (au) Prøvd å gå ut av bilen uten å ta av sikkerhetsbeltet. Ikke særlig elegant akkurat. I går skulle jeg vaske av meg sminken med bommulspads og sminkefjerner..men jeg glemte å ta av meg brillene!!! Ja...lurt.... Har noen andre av dere gjort noe lignende?
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 hehehehe Der fikk jeg meg en god latter,, *takk* Jeg har sikkert gjort småting jeg også,, men jeg har en tilleggs"feil" jeg,, nemlig teflonhjerne,, så jeg husker ikke hva jeg har gjort.... rødme
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har flere ganger prøvd å slenge igjen bildøra, men glemt å ta beina inn i bilen først... Har ganske blå legger innimellom.
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg lager planer med alt og alle på samme dag jeg..så det ender jo opp med at det bare blir masse tull hele tiden!!
Pink&Lucky Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg glemte f eks å ha gjær i pizzadeigen her ei helg.. kjipt å oppdage at deigen ikke hadde heva seg noe etter en halv time og alt fyllet står klart og begge to var kjempesultne... hihi, men det er bare sånt vi må regne med akkurat nå, tror jeg! Får ta det med godt humør! )
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Å jadda! Har gjort mye rart, men glemmer som regel det ganske raskt igjen! Jeg er håpløs når jeg skal i frysen for å lete etter noe til middagen, da ender det med at jeg legger sammen klær, skal jeg legge sammen klær står jeg bare og lurer på hvorfor jeg er der! Var nettopp i kjelleren for å ta klærne ut av vaskemaskinen for å sette på en ny!Sto å grubla på hva jeg gjorde der og gikk og satte meg her! Kanskje jeg skal prøve èn gang til å så rett å slett krype til sengs?????? Kanskje det hjelper??? Er i hvert fall lov til å håpe!
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Herregud.. den her kan jeg skrive under på!! Beste eksemplet mitt er da jeg skulle en etg ned i et kjøpesenter. Kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke kom meg ned rulletrappa. Prøvde 3 (!!) ganger, men kom ingen vei. Klarte ikke å kople i hjernen min. Helt til en gammel dame med rullator (helt sant) kom bort til meg å sa : lille venn du kommer deg ikke ned her, for denne trappa går oppover. Jeezzz, da følte jeg meg smart ja! Haha.. Eller da jeg la kjøttdeigen i sekken til dattern min å gymskoene i fryseren... Jaja, gleder meg til ammetåka jeg.... Hehe..
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Jeg skulla lage rød saus til riskremen på julaften, men glemte å ha sukker i!!!! Litt flaut siden vi hadde svigers på besøk og alt:/ Menmen, tok det hele med et smil -fant frem vispen og litt melis- så ordnet det seg:) Hehe! Ellers så er jeg fæl til å glemme ting for tiden, skikkelig senil!
plutseligbolle Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Hyggelig å høre at det er andre som er litt presenile. Jeg fikk meg en god latter når jeg leste alt dere glemmer. Jeg er av dem som glemmer hva jeg har glemt, men det er for eksempel ganske vanskelig å jobbe for tida. Og jeg glemmer når jeg har avtaler med jordmor og slikt. Men jeg husker å ringe og spørre når det egentlig var:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå