Mamman til Emil Andre Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 Måtte bare skryte litt.....er han sent ute , eller tidlig,,,,,er det flere juli barn som sitter??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #2 Del Skrevet 2. februar 2007 Simen sitter også Ganske tidlig det ja! Født den 22. han da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 2. februar 2007 #3 Del Skrevet 2. februar 2007 Wow, det må jeg si. Setter de seg selv opp fra liggende stilling da? Eller må dere sette dem opp, så holder de ballansen selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 2. februar 2007 #4 Del Skrevet 2. februar 2007 Setter seg opp selv i vogna og når hun ligger litt skrått i sofaen, men velter fort om hun blir satt opp på gulvet.. Men er ikke lenge før det er på plass heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #5 Del Skrevet 2. februar 2007 Sitter i stolen alene uten å velte, men på gulvet velter hun som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Emil Andre Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg må sette Emil opp, han kommer seg ikke helt opp selv enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 2. februar 2007 #7 Del Skrevet 2. februar 2007 Når jeg så overskriften så tenkte jeg først at du satt hjemme alene, jeg... ) Lenge til Karsten sitter alene, tror jeg. Når jeg setter ham uten støtte går det et mikrosekund før han tipper over til en eller annen kant... Flink han er, gutten din! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 2. februar 2007 #8 Del Skrevet 2. februar 2007 Jørgen lå på knea å gynga her om dagen og plutselig satte han ett og ett bein strakt fram i sittende stilling. Siden det er han helt gira og leker godt på gulvet på både knea og rumpa. Stolt mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina <3 Skrevet 2. februar 2007 #9 Del Skrevet 2. februar 2007 Hvis jeg setter han opp på gulvet så sitter han lenge, til han blir overivrig i leken... Da detter han. Han reiser seg selv opp i vognen hvis han ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå