Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Vi drev og lekte med en ball og var super ivrige begge to. Jeg kastet ballen og den havnet bak han, jeg setter fart og krabber forbi han for å ta ballen og i det jeg napper til ballen så sier det pang. Kjørte albuen min midt i panna hans, jeg så jo ikke at han hadde snudd seg og var så nærme. Det var litt gråt fra oss begge også var leken og latteren i gang igjen. Men nå har han kul i panna. Hadde ikke trodd at jeg skulle være den som lagde hans første blåveis altså. Så mye som han klatrer og faller om dagen så har han enda ikke fått et blåmerke, men når han leker med mamma`n sin så får han blåmerke og kul : )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Huff da... Ja, det er fort gjort! De er jo så kjappe! Men kulen går sikkert fort bort igjen! Jeg fikk et skikkelig støkk i meg i stad. For vi pusser opp trappa til kjelleren, dvs at det ikke er rekkverk der nå, men et åpent hull. Ikke akkurat barnevennelig, nei! Hun har aldri vært i det rommet, for det har vi passet så godt på. Men i stad trodde jeg jeg hadde lukket døra, men det hadde jeg ikke. Og hvem var 1,5 meter fra det åpnet hullet?? Huff- ser for meg de verste scenarioer i hodet!! :/ Nå har jeg lagt planker over....
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Oj, så skummelt ma- 79. Godt du så det, da : ) Huff, ser det for meg...... Men nå kommer du sikkert til å sjekke den døren 1000 ganger hver dag...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå