Purris Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hvorfor er det sånn en liten kanin som en kan klippe av på toppen av bleie-pakken? Har bare tenkt på det en liten stund. Irriterende å ikke vite hvorfor...
*toppris* Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 har ikke eg lagt merke til;) bruker libero eg oxo... må sjekkepå mine eg nå
Purris Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Hehe... Bare noe jeg så for noen dager siden, og har tenkt på det siden... Rart hva en henger seg opp i.
*toppris* Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Er slik som du kan se hvilken merke du bruker. På "min" kanin er den orange bak pga bruker den pk som er orange, på min bror sine bleier er det rødt:) Da lærte vi begge noe nytt du. hehe....
T#3 Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Man kan klippe den ut, og ta den med på butikken slik at man kjøper riktige bleier....kanskje??? Merket på siden av pakka kan også klippes ut, men det er en slags pant. Kun i Danmark da...verdt hele 1 kr! WOW!!
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 hehe...skal til danmark i sommer, så kanskje jeg skulle begynt å klippe??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå