*tigerlilly* Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Til uken skal vi bestille barneforsikring til den lille gutten vår, men det er ikke så lett å velge synes jeg. Mye og velge mellom, men jeg er ikke så sikker på at alle alternativene er like bra! Forferdelig mange begrensninger på en del. Prisen har minimal betydning, jeg er ute etter den beste dekningen. Noen som kan hjelpe meg? Ha en fin helg!
Crazy mama Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Vi har Gjensidige forsikring. Er du FO organisert? Mener å huske at du er i den bransjen (men kanskje det er flere med lignende nick...) Tror hvertfall at LO har noen gode forsikringstilbud. De har ikke jeg sjekket fordi mannen min har bedre tilbud gjennom sin jobb. Har forresten en venninne som er 4 barnsmor, hun kaller Vesta for Versta... Det burde være ett bra hint!
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Junior her er forsikret i IF, synes de har ganske god dekning:-)
T#3 Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 If barneforsikring anbefaler jeg. http://www.if.no/web/no/private.nsf/noframes/324CD0A39382CBC6C1256F870054E64A
IAIA Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Storebrand ble kåret til "best i test".... Se annonsen på dinbaby.com...
*Magic* Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Mener at både Gjensidige, If og Storebrand har gode barneforsikringer. Her falt valget på Gjensidige siden vi har alle de andre forsikringene der også, men vi hadde selvfølgelig valgt et annet selskap hvis de ikke hadde vært bra:)
Arb.ledig husmor Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Vi tegna forsikring hos Sparebaken 1 i dag, og der hadde de veldig gunstig avtale... Og så gjaldt forsikringer fra barnet var 1 mnd, og ikkje som mange andre fra 3 eller 6 mnd....
Becky 24.07.06 Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 hei! holder akkurat på med dette selv. Har ei i barselgruppa mi som har sjekket dette ut og inn og anbefaler sterkt storebrand. disse ble også best i div. tester. De er de eneste som har uføredekning med månedlige utbetalinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå