Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Kan noen fortelle meg hvordan man merker om noen har ruset seg på hasj eller amfetamin? På øyne, lukt, oppførsel, fysisk form? Og hvordan vil en person som har ruset seg på et av disse to stoffene være dagen derpå?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Amfetamin ser man typisk på store pupiller og en litt stresset oppførsel. Man spenner gjerne mye muskler, spesielt kan det sees ved at personen har lett for å bite tennene hardt sammen, kan lett fokusere veldig lenge på det samme, og bli mer pratsom enn ellers. Dagen derpå kan vedkommende ha mye overskudd, dersom han/hun har fått sovet litt. Vil kanskje finne på å gjøre ting som å endelig fikse gjenstander som har vært ødelagt lenge/ vaske huset eller lignende. Virker også ofte litt åndsfraværende dagen derpå, og ofte litt mer skvetten enn ellers. Det lukter også ofte litt annerledes av mennesker som tar amfetamin, og de svetter gjerne mer enn ellers, er veldig klamme i håndflatene og lignende. Hasj blir en sløvere av. Får litt røde øyne og et avslappet kroppsspråk. Personer som er ruset på cannabis blir ofte veldig imponert over sine egne tankerekker, og er opptatt av å løse verdensproblemer. Dersom noen har røyket bare litt er det derimot ganske vanskelig å merke for et utrent øye. Dagen derpå er hasjrøykeren kanskje noe slappere enn normalt, men ellers i helt vanlig form.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 JEEEEEEESES!!! har du lest det der i ei bok eller?? det er indvidiuelt. OG desuten når kroppen blir vant til amfetamin så får man ikke pupiller. OG som oftes er det ingen som tar amf som bare er våken et døgn!!og det du skriver om cannabis.... er det mulig. Si meg hvor du har hentet alt dette henne? uansett. jeg kjenner MAAAAAAAAAANGE folk og alle er helt forskjellige. FAKTISK så kjenner jeg INGEN som røyker som er imponert over sine tanker, de gjør det for å slappe av, IKKE løse verdensproblemer. JEG er dypt sjokka oer deg anonym. OG HI jeg kommer tilbake senere i dag og gir en så utfyllende og ikke-misvisende forklaring som overhode mulig og enkel for de som ikke har peiling å forstå.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har drevet med både amf og hasj, og må si meg enig med anonym nr 1 her!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Har nok ikke lest dette i noen bok nei, dette er noe jeg har lært meg gjennom erfaring. Tror nok du er en smule naiv dersom du tror at pupillene ikke blir store etterhvert, det er bare du som ikke legger merke til det lenger fordi du tror det skal være slik. Det er dessuten mange som bare tar amfetamin for en kveld og ikke blir sittende og døgne i en uke hver gang. Herregud, ække alle som er like loka som du tydeligvis er. Dersom du ikke får store pupiller har det sannsynligvis med at du mikser med andre stoffer å gjøre. For å si det som du så pent sa det: JEEEEEEEEES!!! Jeg har drevet mye med det meste, har holdt meg unna sprøyter og that's it, men etter å ha hatt det på avstand en god stund klarer jeg faktisk å innse at det er ikke vanskeligere å kategorisere enn det jeg skrev over her. Det er selvfølgelig en drøss av andre måter å merke bruk eller misbruk på, men disse er de letteste å oppfatte for et utrent øye. Tro meg, dersom du tror at du og dine venner ikke har disse tegnene er det ene og alene fordi du er midt oppe i det og derfor er blitt blind på det. Sorry ass!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Husker selv hvordan jeg var når jeg tok amf. Og jeg tok mye! Pratekick, tørr i munn, strammet kjevemusklene, rastløs.. Og etterhvert også paranoid! En periode fikk jeg også halliser, jeg spyttet min egen mor i ansiktet... Satt å spyttet i et glass mens jeg snakket med henne, da det plutselig gikk i surr for meg hva jeg drev med så jeg snakket til glasset og spyttet på hu.. Uansett da, poenget mitt er at anonym nummer 1 har så rett, så rett!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Jepp, anonym nr 1 har nok rett der ja.. har selv røyket nesten daglig i mange år (sluttet selvfølgelig når jeg ble gravid), og også en periode med amf. Tror rett og slett anonym nr 2 er litt skadet... sånt angrep på noen som prøver å forklare noe da gitt.... eller er det kanskje sånn at anonym nr 2 er selve dronningen av dråger?? siden hun forbeholder seg retten til å forklare hvordan ting EGENTLIG er, hehe... for å si det sånn: genial forklaring på hasjrøykende det der med imponert av sine egne tankerekker;) er ikke sjelden jeg tenkte; "jøss, det var jammen lurt.. lurer på om noen har tenkt det før..?", haha..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Må også si meg enig med anonym 1. Når det gjelder anonym 2 virker h*n som et stjerneeksempel på en bruker i fornektelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå