Gå til innhold

Mye søvn og lite husarbeid i det siste

sistemann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men i går skulle vi ha gruppe fra klassen til minstejenta komme hit og jeg skulle ha forening. Vi tok oss begge litt fri fra jobb og tok igjen mye av det forsømte...

I dag skulle eldstejenta på overnattingshelg. Hun hadde en kommentar på forhånd som jeg kommer til å huske en stund

" Det e jo litt rart å reisa vekk herifra nå når det har blitt så ryddig"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, barn kan få det sagt! Hærligt da.

Skrevet

Må si jeg føler meg litt igjen i det med lite husarbeid... Spesielt i starten av svangerskapet hadde jeg lite overskudd, så da fikk jeg endelig mannen min med å på å få vaskehjelp (han mente at det burde vi jo greie på egenhånd, men det ble jo ikke gjort så ofte når jeg var så sliten hele tiden). Så, nå unner jeg meg den luksusen med å ha vaskehjelp hver 2. uke som tar storvasken, og så vasker/støvsuger vi selv innimellom. Er utrolig deilig å slippe å ha dårlig samvittighet for vaskingen, så tror at jeg skal fortsette med det, også etter at babyen kommer til verden og jeg har permisjon :-)

Skrevet

Jeg vurderer også å skaffe meg vaskehjelp. Med en voksende mage, aktiv 2-åring i full jobb enn så lenge så blir det ikke mye energi igjen hos meg for å gjøre husarbeid. Så for tiden så faller det meste av husarbeid på samboeren min. OG som den fantastiske mannen han er så stiller han opp helg etter helg. Vet vel egentlig ikke hvor heldig jeg er. Vi får se d litt an og så blir det vel vaskehjelp på oss også til slutt :)

Skrevet

Ja, de barna de barna :)

Det er bare deilig med vaskehjelp.

Her er det faktisk nødvendig, da jeg sliter med bekkenløsning i varierende grad på 11te året.

Men jeg har brukt nevøen min til det. Han stiller på kort tid, og er superflink, han er 15 år nå, og så blir det ekstra penger på han også.

Selv om mannen er superflink og tar det når det trengs er det fint å slippe å ta den i helgen, så kan vi heller kose oss, gjøre noe morsomt alle sammen og ikke måtte være hjemme å vaske å rydde en hel dag.

Med barn i huset og venner og slik blir det ofte mye mere å rydde å vaske enn man egentlig tror, før man setter igang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...