Mamma&LilleKrølle Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Igår kveld da vi la oss så lå jeg bare å drømte om bløtkake og sjokoladekake. Hadde så fryktelig lyst på!! Idag da sambo kom fra jobb,så kom han hjem med bløtkake kjøpt på bakeriet. *jippi* Så nå har vi gomla lukket valnøtt! hehe:-D ..ble litt småkvalm, men så godt som det var. Hehe.. Kake bare til meg liksom:-D Snilleste kjæresten;)
Solskinnsjenta Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Åh, så koselig! Jeg har ikke sett mannen min så mye denne uken, har vært så opptatt på kveldstid, så idag kom han litt tidlig hjem fra jobb, og hadde med seg tulipaner til meg. Skål for snille kjærester! Flere gode menn der ute?
Gøril og Jesper :) Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 signerer på å ha snill kjæreste ja. Min lager middag hver dag nå, rydder opp, vasker og kjøper små gaver til meg. Han er så glad for at han skal bli pappa, og i med at jeg sliter veldig med kvalme, klarer jeg ikke bidra så mye som jeg skulle ønske.. Men han synes det er helt greit, og har ikke klaga en eneste dag.. Enda han jobber MYE hver dag som forsker.. Han har blitt skikkelig husmor nå, står på hele dagen, og sørger for at jeg får alt jeg vil ha.. Har blitt så bortskjemt atte.. Veldig glad i kjæresten min jeg ja, som er så snill og god :) :)
Twins i magen <3 Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 min er også sånn hverdagssnill... han lager middag, støvsuger og vasker (selvfølgelig ikke like nøye som jeg ville gjort, men han gjør det og er så snill) og ordner opp... er god med meg hele tiden Tar jeg en ettermiddagsdupp så har han ofte vaska kopper i mens... en dag jeg kom hjem fra skolen hadde han faktisk bakt brød!!
(Muskat) Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Kjæresten min bestilte bærbar pc til meg i dag:-))) Har ønsket meg lenge, og nå begynner jeg å få problemer med å sitte i kontorstolen lenge av gangen (BL). Og så bestilte han dobbelt vaffeljern til meg og, men må jo si at jeg tror kanskje det var mest for hans egen skyld. Og et lite hint til meg at jeg kanskje burde lage noen vafler til han snart, he-he. Lenge siden sist det ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå