Gå til innhold

Jeg og triller altså...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha oss ei ny trille..

Type shopping/reisetrille..

Hva velger vi?

Er fint om det går ann å legge ned ryggen, og at den har handle"kurv"... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal kjøpe det vi og nå, og eg har bestemt meg for Basson sin trille (tror den heter riva) Lett å legge sammen, tar minimalt med plass sammenslått, har kalesje, kan legge ned ryggen, har kurv under, 5punkt-sele, og koster under 1000-lappen! (har sett den til 700 nå enkelte steder)

Skrevet

Hvordan er denne i forhold til carena lieback lux...?

Har også tenkt på carena easy.. Tar litt mer plass, men lurer på om det er verdt det alikevell....?

Noen med erfaringer å dele?

Skrevet

Teutonia Timmy! Denne har også store hjul, 5-punkt sele mm sånn at den blir mere enn bare en shopping-trille!

Skrevet

har selv lieback lux, den har ikke så god handlekurv.... svært liten, og legger du setet helt ned er det trangt å komme til under der... easy er større og har mer plass under.. men for meg var liebacken greiest pga den blir så liten sammenlagt og er lett å ta med seg osv:)

Skrevet

Vet du hvordan de ligger i forhold til hverandre i pris?

Skrevet

Hei, Timmy koster kr 2700,- Jeg kjøpte den for kr 2000 på kampanje når 06-modellen kom for et år siden. Sikkert lurt å kjøpe brukt på Finn.no, mange som ikke bruker vognene så mye.

Skrevet

Vi har Carena Lie Back, mannen liker ikke å kjøre denne vogna.

Men jeg syns den er kjempefin inne på sentre og sånt, kommer også til å ha med denne til Gran Canaria. Bare husk å smøre hjulene foran, de kan virke litt trege etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...