Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Er det flere som ikke har fått større bryster? Mine ble litt større i begynnelsen av graviditeten, nå er det få uker til termin og de er fortsatt ganske så små, når kommer melken egentlig?
2 gutter og 1 jente Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 mine er også små....jeg begynte faktisk å lekke litt melk for noen uker siden, men det sluttet av seg selv. men puppene de er like små som de alltid har vært desverre! SKUFF! hadde gleda meg til å endelig kunne fylle ut gensern der oppe også, men nei....
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Mine er riktignok ikke små, men de vokste kun til å begynne med ja....de har holdt seg slik i mange måneder nå. Jeg for min del håper at de ikke blir større heller...meeen, har en følelse av at når melka kommer så svulmer de vel...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 mine har ikke vokst særlig de heller, så jeg bruker samme BHene. 10 dager igjen til termin, men jeg er på ingen måte misfornøyd med det! (ser bare hvor mye jeg søler på magen som stikker ut, og tenker med gru på hvor uapetittelig jeg hadde vært med DIGRE pupper som tok i mot dette)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Vær glad! Puppene mine har vokst gjennom hele svangerskapet, og hittil har jeg gått opp 3 BH-størrelser. Jeg er 33+3 i dag, og har allerede melk i puppene, noe som har resultert i noen fæle strekkmerker. Melkesprengen gjør at jeg må dusje brystene mine iallefall en gang om dagen. MEN melkeproduksjonen er iallefall i gang, så jeg trenger ikke å bekymre meg for det iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Samme her, like små!!! merkelig synes jeg da!!! er bare 29 uker ,men har had rå melk siden uke 17.. det har tydeligvis ikke spilt noen rolle.. kommer vell når bebisen kommer?*håper jeg*
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Bare vent til et par dager etter fødsel og melken virkelig kommer!!! Jeg skal love deg, de står rett ut som noen ballonger og sprenger!!! Jeg har ikke spes store bryster,men jeg følte meg som Samantha Fox!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå