rampen_ Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Oii.. det vises at jeg har vært syk gitt:-s men, har masse å ta av enno, så det er iiiiingen fare:-) ble bare litt sjokka....
2 gutter og 1 jente Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 hahaha tror du sende de kiloene rett til meg, for jeg har lagt på meg 2 kilo denna uka! Skrekk og gru!
rampen_ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 hehe, ja det går jo litt sånn opp og ned vetdu!!! De kommer sikkert på igjen med en gang jeg starter å holde på maten igjen, tenker jeg...
2 gutter og 1 jente Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 får håpe du får roa magen din litt. Får passe på deg selv og den lille!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Her også! Null matlyst. Kun Cola som holder meg oppe!
rampen_ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2007 kjenner til den der med colaen jah... har vært kun coladrikkende noen dager jeg og, men urinen min ble så gul... hehe, så måtte holde meg til vann...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Har blitt bare Cola her også så urinen min også er kjempegul og det sviiiiiiiiir nedentil. Må nok over til vann nå! Har i det minste fått i meg ei heil brødskive nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå