nattinatt Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hei Kjekt at andre er inne å spår her.Sjølv har eg vore lite her ei stund no. Og mange spør deg ser eg.og du virker flink.Om du orker,og har lyst,så var det kjekt om du ville sett på økonomien vår framover.Skal på attføring i mars. Og om du ser fleire små på oss.Eg har fem,og de to minste er med mannen min.Eg er født 04.05.68,og mannen er født 13.05.65 Klem til deg
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Hei du, så hyggelig at du spør meg da jeg ser desverre ingen kakseøkonomi hos dere, ser ut som det noen mnd kan være knappt, men at det andre mnd igjen er bedre. Tror dere får mer mot høsten enn dere har nå. Angående barn så ser jeg faktisk bare en flokk med barn, ser ikke noe antall. Har sett på denne tråden flere ganger nå, har slitt med å få frem noe på deg, men jeg ser en flokk unger som sitter foran tv. Aner ikke hvorfor jeg ser tveen, men det er som om de sitter å ser på barnetv eller noe. Klem til deg og Slenger samtidig med et spm til deg, når ser du meg gravid da ? 160782 Klem til deg også !
nattinatt Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Hallo Og tusen takk skal du ha.He he,ja det hender me sitter framfor tven,særlig sitter de to minste på 4,5 år,og 2,5 år og ser disney.Og stova me sitter i,blir på den måten t tven ikkje er så langt unna sittegruppa. Og no skal jo alle bu fast hos meg,så det blir ein god gjeng i stova her ja.Så det stemmer nok det du ser. Men du,om du orker ett sp til,begynner mannen min i anna jobb etterkvart? Så skal eg sjå på deg.Slik eg ser det no,så ser eg sommer,rundt juni trur eg.Men berre spør meg igjen seinere og. Men om ikkje før,så er eg ganske sikker på at du blir gravid då.Klem til deg
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Takker for svar Ser du juni 07 eller 08 ? Foreløpig ser jeg ingen ny jobb nei, ikke i nærmeste fremtid, ser liksom for meg en manneperson som sukker litt, men som forblir i den gamle jobben til tross for ting og tang. Han gir det en ny sjangse ser jeg. Har han problemer i jobben han har nå ? Føler at han vurderer en ny jobb pga. dårlig miljø, urettferdighet ol. Klem til deg og
nattinatt Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2007 Hallo Det var denne juni-2007. Ja han har vært sjukemeldt ei stund no,og han er lei i jobben,og det er nok ting på jobben som gjer det. Ja skal det skje nytt,så må han jo satse på det og,sånn sett. Tusen takk for at du ville sjå på oss.Ha ei riktig god helg.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Takk i lige måte du 2007 ? HJELPES....der svimte jeg NESTEN av....
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Hehe du er ikke den første, derfor jeg får litt angst, jeg fikk jo bebbis i august jo !
nattinatt Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2007 Ja det forstår eg jo då. Ikkje så stor no akkurat då.Er det ein gut?
nattinatt Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2007 Då er det guten som kjem neste gang då.Ser jente og gut så nært innpå deg nemlig.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå