Jonas-mamma'n Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 I dag er det igjen 19 dager til termin, og jeg er så innmari rastløs....vil få ut den ungen,samtidig som jeg er nervøs for fødselen og tiden som venter etterpå. Er blitt veldig sliten denne uka her...sover dårlig om natten, ungen presser til huden kjennes ut til å sprekke, og blir sliten av ingenting. Hjelper vel ikke på rastløsheten at stellekommode, seng og vogn står klart til bruk...mangler liksom bare babyen som skal ligge på dette her:) Siden jeg er førstegangsfødende, må jeg vel innstille meg på å gå over tiden...men har samtidig en sånn merkelig følelse inni meg som sier at han kommer før tiden...akkurat samme følelsen som når jeg visste at det var en gutt, leeeenge før vi skulle på ultralyd. Og gjett hvem som fikk rett ang det da!:) Men er vel bare tull nå kanskje... Noen flere som går på slutten og venter i spenning?
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jada vi er flere som venter med lengsel!!!!! Jeg har 21 dager igjen men min termin er veldig usikker og jeg skal vurderes å få satt i gang om 19 dager. Jeg var HELT sikker på at jeg skulle føde i går vannet var gått for andre gang og riene var regelmessige med 5 min mellom og varte 1min det varte i 36timer, men neida det var bare maserier og det var en del fostervann der inne legen kunne ikke finne en lekkasje så jeg ble sendt hjem. Var på sjekk på mandag og da sa de at det så ut som om jeg var i ferd med å gå i fødsel, i går brukte legen kun ul og sa da at jeg var umoden og at jeg burde være glad for at det ikke var i gang, jeg hadde jo ikke termin enda. Glad for at det ikke var i gang??? Jeg får daglige spm om jeg venter 2 og jeg har ikke noen fett på magen!! Har fortsatt maserier og ikke sovet mer enn 2 timer sammenhengende siden hmm.. Det husker jeg ikke lenger men det er i hvertfall over 1 uke siden.
Jonas-mamma'n Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 er du førstegangsfødende eller? skjønner godt at du vil bli ferdig...blir kanskje litt innstilt på det også når man har så tydelige tegn på at fødselen setter i gang!? ønsker deg lykke til, uansett når den lille finner ut at h*n vil ut!
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Ja jeg er førstegangs så jeg ventet lenge før jeg ringt føden sånn for å være sikker men men falske alarmer kan tydeligvis dra ut i evigheter. Lykke til du også, det er jo fullmåne så kanskje du er heldig og får en ekte alarm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå