Gå til innhold

Noen som har babyer som bare ligger på ene siden....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du mener med hodet? lillegutt har for en uke siden fått en favorittside... han ligger bare med hodet til venstre når det er opp til han... så jeg passer på at han har hodet til høyre når han får flaske og når han ligger på magen min...

helsesøster advarte meg om dette. En må være bevisst på at barne ligger på begge sidene like mye og ikke får en god-side. Så ligger hun ved siden av deg i sengen blir lett siden mot deg godsiden. Så prøv å bytte plass. Ligger hun på gulvet så sett deg og det som er intressant å se på på den dårlige siden så den blir trent opp.

vi går til kiropraktor med lillegutt nettop pga dette og han her liker også best å ligge med hodet mot høre. Kiropraktoren sa at det kunne komme av for eks en fødsel. De små er så følsomme når det kommer til egen kropp, at med en gang de kjenner motstand en plass så vil de prøve å ikke spenne mot det, som for ekempel nakken..:)

Det er mange nerver i ryggen og hvis disse blir forstyrret av stivhet der, kan barnet være plaget med luft, mageknip og sånne ting... Merkelig hvordan ting fungerer altså..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...