*toppris* Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Vil begynne å gi litt vann til gutten min slik at det ikke bare blir vanskeligere og vanskeligere med tiden.. HAn er no 5mnd gammel, eg har prøvd med vann på flaske til han, men er ikke noe stas det nei, hehe... HAn smaker for så å spytte det ut... Erfaringer folkens?
BettyBoob Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 jeg begynte å gi gutten min vann i sommer da det var så varmt. da var han vel 3,5 mnd. Litt og litt og nå drikker han vann som bare det. får ikke noe juice, bare vann og mme.
Mamma'n te linnea Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Var ikke så stas her i førsten heller,men prøvde litt hver dag,nå får hun vann på tutekopp,og d var litt mere gøy,så nå drikker hun litt vann hver dag.prøv å gi vann på litt forskjellige måter.noen som bruker å ha litt eplejuice oppi i førsten også,så d ska smake litt.
rødhette* Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Hvor gamle kan de være når man kan begynne å gi vann? Når kan man slutte å koke vannet først?
Nicita73 Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Lillegutt er snart 4 mnd. nå,og vi begynte å gi han vann for en uke siden. Han syntes ikke noe om det med en gang,men det ble fort spennende, så nå drikker han vann hver dag, ikke mye, men en liten sup nå og da. Jeg koker det først, og kommer til å fortsette med det, er jo så greit når jeg allikevel koker vann til mme:)
Mamma Mim Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Gav vann fra han var ca 1 1/2 mnd.. når det var varmt i sommer.. Han likte det egentlig med det samme.. Smakte litt nå og da.. Nå drikker han det og synes det er helt topp! Får mm om morgen og kveld, vann til maten og nestle juice hvis det skal være litt ekstra liksom...
*toppris* Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2007 gutten min er 5 mnd, må eg koke vannet?
♥maxen min♥ Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Lillegutten drikker vann som en helt når han får i kopp, blir litt våt men det går ned på høykant! også er det jeg som holder koppen da....
Mamma Mim Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 Vi kokte ikke lenger vi nei.. men gir han kaldt vann!
Herkules Skrevet 3. februar 2007 #10 Skrevet 3. februar 2007 Vi ga litt når han var 2,5 mnd da bare gliste han og alt randt ut han er ikke glad i flaska så det var gøy å se at han tok tutekoppen med vann når han var 5 mnd Her har vannet gått ned og nå vil han ha koppen o gdrikker selv Kaster seg etter kaffekoppen min også for å drikke hihi Vi koker opp vann men, har begynt å bruke kaldt vann fra springen også (da blander jeg det med varmt kokt) vet ikke når man kan slutte å koke vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå