Gå til innhold

uff da...begynte å kaste opp nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg søren meg gått 15 uker uten å kaste opp, bare vært kvalm nå og da...Og i dag skal jeg begynne å kaste opp?? Aarrg...gikk ut på kjøkkenet når jeg stod opp, der var d tydeligvis en lukt jeg ikke tålte, fløy ut på badet i en fart...Skulle visst ikke slippe unna likevel jeg..he he :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du er blitt ordentlig syk? det går jo så mye nu...

Skrevet

Uff håper ikke d...svarte deg nettopp på innlegget ditt over :) Hørtes ikke godt ut...men jeg har skikkelig hodepine da...og er slapp og sliten...huff..og jeg som skal på jobb i natt...

Skrevet

huff jobbe nattevakt er ikke det beste når man er i sånn form..kanskje du må unne deg en fridag og bare ta vare på deg selv og babyen din?

jobber å nattevakt og går på skole i tilegg...mye styr, men har fri akkurat denne helgen...typisk å bli syk akkurat da..men er jo bra på en måte..men det er så mye jeg skulle fått gjort liksom ..

Skrevet

Sitter å vurdere om jeg skal ringe å si jeg ikke kommer eller ikke...Hmmm...liker d ikke, for vet at de vil slite m å skaffe folk hvis jeg ikke kommer...Får kanskje prøve å gå, så får jeg heller være hjemme resten av helgen hvis d blir verre...Håper på en rolig natt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...