PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Nå har jeg søren meg gått 15 uker uten å kaste opp, bare vært kvalm nå og da...Og i dag skal jeg begynne å kaste opp?? Aarrg...gikk ut på kjøkkenet når jeg stod opp, der var d tydeligvis en lukt jeg ikke tålte, fløy ut på badet i en fart...Skulle visst ikke slippe unna likevel jeg..he he
har fått lita pia Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 kanskje du er blitt ordentlig syk? det går jo så mye nu...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Uff håper ikke d...svarte deg nettopp på innlegget ditt over Hørtes ikke godt ut...men jeg har skikkelig hodepine da...og er slapp og sliten...huff..og jeg som skal på jobb i natt...
har fått lita pia Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 huff jobbe nattevakt er ikke det beste når man er i sånn form..kanskje du må unne deg en fridag og bare ta vare på deg selv og babyen din? jobber å nattevakt og går på skole i tilegg...mye styr, men har fri akkurat denne helgen...typisk å bli syk akkurat da..men er jo bra på en måte..men det er så mye jeg skulle fått gjort liksom ..
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2007 Sitter å vurdere om jeg skal ringe å si jeg ikke kommer eller ikke...Hmmm...liker d ikke, for vet at de vil slite m å skaffe folk hvis jeg ikke kommer...Får kanskje prøve å gå, så får jeg heller være hjemme resten av helgen hvis d blir verre...Håper på en rolig natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå