Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 de timene etter mannen hadde levert sæden? er jo over 2 timer man skal vente da....noen?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Vi bor i Oslo, så mannen dro opp og leverte alene, og så dro vi sammen opp på etter middagen for ins. Jeg var på jobb som normalt. :-)
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 åja så jeg trenger ikke være der nei...men da ringer de når man skal tilbake da?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Vet du hva - du må komme deg på treff i kveld, da skal jeg fortelle deg ALT du trenger å vite om AIH:-) PS: De ringer deg ikke, du får beskjed om viktige tidspunkt den dagen du er på UL og er klar for EL-sprøyta. Klem
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Vi bor også i nærheten av klinikken så mannen dro alene om morran. fikk da vite kl hva jeg/vi måtte møte senere samme dag.
♣jolanta♣ Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 På Riksen var det mellom et bestemt klokkeslett på ettermiddagen at mannen skulle levere sin prøve ( dato(er) ble bestemt på UL) og så måtte jeg tilbake senere på ettermiddagen. Det var tidligst kl. 17. Dette sto også på arket jeg fikk på UL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå