feather Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hei! går på piller, yasmine, vært flink i hele januar å tatt riktig, bare i desember glemte jeg noen ganger men tok raskt dagen etter.. ehmn TR kommer jo ganske fort etter man tar siste pille ikke sant? tror ikke det har vært spessielt sen før? men nå er det fredag kveld å jeg skulle fått den på tirsdag... litt rart sant? eller ikke? TR kommer jo alltid så fort og samme dag som vanlig da man tar piller.. ehmn vet ikke om jeg har noen gravid symptomer, men helt fra forje uke starta mensen murringene.. tenkte det var at TR ville komme fordi jeg hadde hoppa over en gnag med pillene.. og disse murringene i magen har jeg ennå, over 1uke med murringer/vondt i magen.. og er sikkelig trøtt å daff om dagen, magen er oppblåst.. ikke hatt noe kommet, ikke spotting eller... disse tingene kan jo skyldes andre ting også, som jeg har lest meg til fra symptomer at de kan være mange andre ting også.. har kjøpt inn en grav.test. kanskje ta i morgen for å sjekke.. godt å vite! men hva tror dere da jenter??? Lurer fært her nå altså.. hehe Kjærsten er informert også, liker å ha han med på sånne ting så det ikke blir noen store overaskelser.. klem klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Å så spennende! Hehe. Høres jo ut som du er gravid. Jeg har gått på yasmin i mange år, og har aldri opplevd at mensen er mer en én dag forsinket. Høres jo ut som du har en del graviditetssymptomer og. Lykke til med graviditetstesten i morgen! Høres veldig lovende ut! Krysser fingrene for at den er positiv, hvis der er det du håper på da;) Klem
feather Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Oi du tror kanskje det ja? ja det hadde vært koselig med positiv test altså! selvom det kanskje ikke er beste tiden nå og at samboer ikke vil nå i det hele tatt, selvom det går seg til vil jeg tro... tror jeg tar testen i morgen tidelig.. blir galen av å vente.. hehe er også smerter i korsrygg til tider, veldig sånne smerter da man venter mensen... jeg har tatt yasmine i 2-3år nå da, så rart at en spire pluteselig skal bite på nå??? ikke vært spessielt uforsiktig heller, er veldig flink til å ta tablettene hver dag.. iiih hehe
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Test nå!! Vil slå ut nå, dersom det er en uke forsinket!
feather Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2007 hihi har litt lyst da! men pga kjærsten her så tar vi det i morgen tidelig... har sakt jeg skal gjøre det da hvis tr ikke kommer!!! han vil jo ikke ha barn nå å hvis det er positivt blir det mye.. hmm vet ikke helt hva som skjer jeg da... hmmm iiiiiiih nysgjerrig nå altså.. men jeg venter til i morgen... hehe skal holde dere informert..
Miraculix Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Oj så spennende da :-) Det jeg lærte om p-piller er at om man glemmer det en gang så blir det usikker sex i 8 dager etterpå (!), ble nemlig gravid etter å ha glemt pilla jeg å Kan du ikke ta en test da?
feather Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2007 ja det er litt spennende nå, kjæresten synes ikke det... han grøsser stakkar... tar testen i morgen tidelig jeg,hvis ikke tr har kommet til da... jeg har ikke glemt noen pille i januar, glemte i jula da.. eller tok de dagen etter, altså 2 piller dagen etter glemt.. men man vet jo aldri.. det kan jo slå igjennom selvom? så da var det nok usikkert..? når du glemte pille tok du den dagen etter da, å ble gravid, eller ikke tok den?
♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪ Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 oii...!! så spennende..! HVis du skaulle være gravid, så tenker jeg kjæresten din kommer til å vende seg til tanken etter hvert jeg! Du må skrive hvordan det gikk i morgen tidlig altså! Lykke til- håper du får det svaret du ønsker deg mest!
feather Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2007 ja håper han venner seg til det ettervert ja hvis jeg skal være gravid, har forberedt han litt her men.. tror det skal går bra hvis... takker for svar og lykke tiller! gleder meg og gruer meg litt til i morgen! skal skrive å si i fra i morgen jaa!
feather Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2007 hei... tok en CB test i går, den var negativ... og TR har ennå ikke kommet.. skal starte igjen med pilla i dag.. skal jeg det? eller burde jeg slutte for en stund? er litt usikker... noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 Vent med å begynne på pillen til den dagen TR dukker opp, er vel da en skal begynne..
feather Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. februar 2007 ja men jeg har tatt piller i 4år nå, skal ikke starte igjen, var bare at den ikke kom denne uka... skulle fått den tirsdag... tok forje pille på sist lørdag å skal starte igjen i dag,. meen.. så da vet jeg ikke..hmm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. februar 2007 #13 Skrevet 4. februar 2007 Hmm står at hvis man har tatt pillene på riktig måte så er det lite trolig at man er gravid hvis mensen uteblir. Man skal da begynne på neste brett. Uteblir mensen to ganger på rad skal man ta kontakt med lege, og sjekke at man ikke er gravid før man fortsetter på pillene. Du sier jo at du har glemt noen, så derfor kan du jo være gravid. Men siden du har tatt en negativ test kan du jo begynne på pillene, og så ta en test om en uke, hvis den er positiv slutter du på dem. Eller så kan du gå til legen og ta blodprøve for å sjekke om du er gravid, og vente noen dager med å begynne på dem. Eller så kan du jo ringe legen i morgen og høre. Mener de du kan ta pillene så må du bare ikke ha ubeskyttet sex på en uke siden du begynner på de en dag for sent. Ville gjort det siste jeg=)
feather Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. februar 2007 takk for svar *dreamer*! jeg tok pilla i dag jeg da.. så får jeg se til neste måned da mensen skal komme.. kommer den ikke da så får jeg kontakte lege evnt. elller ta gravidtest igjen etterhvert.. så får jeg vel bare se an da:) så rart altså at den ikke har kommet... ei veninne av meg sa at det kanskje var pga at det er fullmåne nå at det kan klusse til syklusser.. hihi god natta!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. februar 2007 #15 Skrevet 4. februar 2007 hihi kanskje det;-) Men i følge bruksanvisningen kan man jo tydeligvis hoppe oven en mens. Men du kan jo også være gravid da:) God natta!
feather Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #16 Skrevet 6. februar 2007 Åååh blir leeeeei!!! Har enda vondt i mage/rygg/korsrygg.. hatt det over 2uker nå da... trodde jo det bare var TR som kom først, men nei den kom ikke... skulle hatt mensen tirsdag forje uke men den kom ikke nei.. så lørdag tok jeg gravid test, negativ... ok.. men enda har jeg voondt i rygg/mage... sukk blir ikke klok på kroppen noen ganger.. starta igjen på pilla på søndag da etter ukas opphold.. så i dont know.. får bare vente å se hva som skjer da? om neste mensen kommer... hvis ikke dne kommer daaa.. burde jeg ringe lege da eller? eller ta ny gravid test... det merker man kanskje på symptomer også... hva ni tror? jeg er helt lost her nå.. dumme kroppen og dumme TR hihi
Miraculix Skrevet 6. februar 2007 #17 Skrevet 6. februar 2007 Uff , kjedelig når det blir sånn surr..! Da vet man liksom ikke hvem, hva, hvofor liksom.. :-) Hmmm, jeg er virkelig ikke sikker jeg, men er det sånn at du skal slutte på pilla..? Eller skal du fortsette når tr blir stabil igjen? Det er jo faktisk fremdeles sjangse for at du kan være gravid da, selv om det ofte kan bli litt kluss etter å ha slutta/begynt igjen på pilla..! Og er du gravid er det jo lurt å slutte med pilla også... Kanskje lurt å ta en sjekk hos legen? For å bekrefte/avbekrefte svangerskap..?
feather Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #18 Skrevet 6. februar 2007 hei takk for svar.. jeg har ikke slutta på pilla, hadde bare en ukes opphold som man har vettu.. å da kom ikke tr.. og kommer ikke tr etter dette brettet tror jeg at det blir å slutte på pilla en stund altså hvis den skal klusse til kroppen slik... lar det gå litt til jeg, blir jeg mere forvirra kontakter jeg legen.. håper litt på at jeg er gravid da.. hihi men er vel ikke det... vi får se da..burde jo helst ikke ta piller hvis man er gravid nei.. eller rødt kjøtt som speke mat tror jeg? (spist i dag? og alkohol... uff.. takk for svar da! ha en fiin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå