Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har til tider tak i magen, men stort sett bare på den ene siden. Og det er litt smerte, men ikke vondt. Nesten som luftsmerter kanskje. Vanskelig å beskrive. I natt har jeg hatt mye vondt. Er 38 fullgåtte. Er dette kynnere?
Hanne-mor Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jeg er 28+1 og har hatt kynnere nesten hver dag i noen uker nå. Kjennes ut som magen blir akkurat som stein, knallhard. Men det gjør ikke vondt. Siden du er så langt på vei kan det jo være fødselen som er begynt? Jeg ville ringt jordmor, om det var meg (jeg er førstegangsfødende ) Lykke til!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Kjente noe lignende som dette i dag. Kjentes ut som sting, men var endå meir vondt. Eg er berre 33 veker på vei så eg håpar verkeleg ikkje det er fødselsrier du kjente..... Hos meg gjekk det over etter ei lita stund, var på tur då det skjedde og gjekk over då eg var kome heim og satte meg ned. Kan jo vera noko anna eg har kjent enn det du kjente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå