Gå til innhold

Til "Prinsen er på vei..."

Anbefalte innlegg

Det var så gøy å lese om deg! Jeg har også 3 jenter, men vet ikke kjønnet på nr 4 enda. Tror det er en jente denne gangen også.

Det er ikke så ofte at det er innom 4 og 5 gangs fødende her. Derfor syns jeg det er gøy hver gang noen kommenterer. Er heller ikke så ofte jeg er innom, men av og til er det litt greit tidsfordriv....

Jeg kjente liv i uke 11, men det er fortsatt litt svakt syns jeg. Er i uke 17 nå, men kjenner jo at det er der....

Har du vært mye dårlig?

Jeg er 31 og bor på sørlandet. Hvor gammel er du?

Ganske like vi to.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8058963-til-prinsen-er-p%C3%A5-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ja det er ikke så mange av oss nå for tiden. skiller oss fort ut. Var helt sikre på nå ble det jente igjen, men da UL fruene så, det er ikke noe tvil dette er en gutt. Så rant tårene, endelig. Kan ikke gå igjennom flere graviditeter, da kolapser jeg totalt. Det er hardt, men som JM sa, den som bærer frem sterke og friske unger år etter år, er skapt for å lage barn.

Har hatt mye gøy med det der, mann min sier han kan bare klapse meg i "rompa" så sitter spiren allerede.

Jeg er 24år, kommer fra Trøndelag. Termin 5juli.

Kjente tidlig liv jeg også, trodde først det var enormt til bobleaktivitet i tarmen, men etter en stund, hmmm hvor ble det av mensen da...... hehe. Oiii gravid,jaja. hehe.

Men nå står huset på hodet, vi solgte alt av barneutstyr sist sommeren, så vi må kjøpe inn litt. Men har erfart at vi bruker ikke mere enn; vippestol, bilstol, vogn, seng og klær. Seng har vi men resten, rosa blonder???? ehh nei takk.

Ellers har jeg vært i god form siste tiden, hatt veldig mye hodepine og litt kvalme, sjokolade og søtt er ikke å foretrekke nei. Så jeg holder vekten fint enda.

Fint å få prate med noen andre med 3jenter og ett nurk til på vei. hvor gamle er dine jenter?

mine er 02-04 og 05.

Så ung du er!!!! Det er jammen meg sprekt å bli 4 barns mor i en alder av 24 år! WOW!!!!

Jeg trodde også at kroppen skulle kollapse denne gangen, og det har den nesten også. Vært innom sykehus 3 ganger, siste gang trodde jeg at det ville ende veldig galt....Fikk noen kynnere som lignet fødsel etter 7 cm åpning. Ble naturligvis veldig redd, men så stoppa det, HELDIGVIS!

Dette er definitivt sistemann(DAME) her i gården, og det er deilig å tenke på. Nå skal jeg bare bruke energien på alle jeg har i huset, og ikke kave for å klare meg selv....

Ja, ja. Terminen er ca 07.07.07. Gleder meg villt til den tiden kommer. Jentene mine er 9år, 5år og 3 år.

Masse Lykke til videre!

har hatt en del kynner aktivitet og var til JM kontroll idag,fikk beskjed om å ta det med ro. enkelt med 3unger i alderen 4,2 og 1år. kan utvikle seg til prematur sa hun pga livmora til fleregangsfødende blir mindre elastisk for hver fødsel. skal inn til samtale med gutta boys på St.olavs. ble anbefalt keisersnitt og det sier jeg ja til pga tryggheten for min psyke.

skal også på ny termin ul, for magen og barnet vokser etter mens termin som er 7juni. mye rart nå syns jeg. passerte grønnfeltet idag ja. uke 19 og 22cm på symfysen.kjempebaby.

tiden går så tregt, vil den skal flyve av sted så jeg kan få treffe gutten vår.

Lykke til videre du også,håper å høre hvordan det går med deg videre i svangerskapet.

Hei igjen!

Imorgen skal jeg på den 4 ul. Denne gangen er det den ordinære. Forhåpentligvis ser de kjønnet denne gangen. De andre gangene har det vært for lite og vanskelig å se.

Kanskje prinsen kommer her også, men mest sansynlig er det nok ei jente. Har ikke guttefølelse i det heletatt.

Vi får se. Spennende blir det uansett....

Lykke til videre fortsatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...